- Är du Sveriges vassaste administratör?

- Är du Sveriges vassaste administratör?

Arbetsbeskrivning

Söker du en arbetsmiljö där du kan vara med och bidra till en service upplevelse över förväntan, möta och hantera utmaningar? Vi söker en ny kollega är det du?

Om tjänsten
Som administratör ser du till att allt finns på plats vid rätt tidpunkt.

Du erbjuds

- En arbetsplats med ett omtänksamt arbetsklimat
- Möjligheter att utvecklas i din adminitrativa roll och stort eget ansvar


Arbetsuppgifter
- Hjälpa och stötta chefer adminstrativa arbetsuppgifter såsom beställningar, hantera kvitton, bokningar och kalender.
- Administrera assistansomkostnader och räkningar till Försäkringskassan/kommun.
- Posthantering och utskick
- Uppdatera vårt intranät och hemsida
- Ansvar för att vår dokumentbank är uppdaterad


Dina arbetsuppgifter varierar under månaden och kan förändras över tid - då de styrs av verksamhetens behov.

Vi söker dig som
- Har minst gymnasieexamen
- Strukturerad och nogrann
- Lägger stort fokus på kvalitet och kundnöjdhet
- Har en förmåga att arbeta på eget initiativ
- Upprätthåller ett starkt kundfokus under stressande situationer


Det är meriterande om du
- Har arbetslivserfarnhet inom omsorg, gärna adminitrativt
- Har arbetslivserfarenhet från kundservicesektorn
- Har arbetslivserfarenhet av liknande roller


Som person är du
- Lösningsorienterad
- Initiativtagande
- Självgående
- Strukturerad


Du är positiv och prestigelös med ett öga för ordning och reda!

Omfattning: 75-100%

Tillträde: Enligt övernskommelse, vår nuvarande administratör går i pension till sommaren och vi ser gärna att överlämning kan påbörjas under april/maj.

Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal.

Om rekryteringsprocessen

Vi utgår ifrån vår värdegrund - kunskap, känsla, närhet och tillgänglighet. Det betyder att vi som arbetar på Olivia Personlig Assistans har en humanistisk människosyn och har ett lösningsfokuserat förhållningssätt till vårt arbete. I vår rekryteringsprocess innebär det att vi värdesätter dessa egenskaper hos dig. Vi är övertygade om att du som söker tjänsten också delar vår vision 'Vi ger våra kunder möjligheten att leva livet fullt ut. Tillsammans skapar vi framtidens omsorg som bidrar till utveckling och mångfald i välfärden.'

- För anställning krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.
- Blir det aktuellt med anställning vill vi att du uppvisar ett utdrag ur polisens belastningsregister - vilket du enkelt kan beställa här (https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/)


Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia Personlig Assistans

Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner annordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med.

Kontaktpersoner på detta företaget

Menekse Alagöz
08-4427388
Jennie Erwing
08-522 825 51
Eva Horneij
0707-78 13 34
Camilla Larsson
018-4728001
Elisabeth Hesselgren
073-9429294
Matilda Sandberg
013-261710
Sara Axelson Sahlén
031-389 77 32
Monica Hjertstedt
018-472 8004
Ewa Ekholm
018-4728002
Anna Carlzon
0470-782600

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Olivia Personlig Assistans AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2022
  • Ansök senast: 6 april 2022

Besöksadress

Korsängsgatan 38 74949 Enköping
None

Postadress

Magnus Ladulåsgatan 8A
Stockholm, 11866

Liknande jobb


Chefssekreterare till VO internmedicin i Landskrona

Chefssekreterare till VO internmedicin i Landskrona

20 december 2024

Chefssekreterare till VO Vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg

Chefssekreterare till VO Vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg

18 december 2024

Planeringssekreterare till Vård och omsorgsförvaltningen i Mölndal

Planeringssekreterare till Vård och omsorgsförvaltningen i Mölndal

19 december 2024