OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi för kunds räkning en assistent med erfarenhet av kontorsadministration som med kort varsel kan komma in och hjälpa ett på HSB Omsorg, som arbetar med hemtjänst till privatpersoner.I företaget arbetar ca 1000 anställda i olika områden och på kontoret som finns i Täby sitter ekonomiavdelning, information och marknadsavdelning, samt verksamhetschefer och tf VD.Kontoret står under omorganisation och behöver avlastning!Detta kan innebära allt från fakturahantering i Agresso, avtalsadministration och upprensning, skapa ett diariesystem för posthantering, ta emot och distribuera verksamhetsrapporter till allmän assistans för tf VD och verksamhetscheferna. KVALIFIKATIONER: Du som söker har en månad eller två över just nu, du är pigg på att jobba och trivs med den flexibilitet som krävs för detta uppdrag.Du är strukturerad, van att administrera, ser vad som behövs göras och har ingen prestige oavsett arbetsuppgift.Meriterande är givetvis erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, och rätt inställning och vilja till uppdraget.Givetvis fungerar det för dig geografiskt att pendla till Roslags Näsby, kanske bor du även åt det hållet. UPPDRAGET: Uppdraget innebär en uthyrning till kunden och förväntas pågå 1-2 månader.Arbetstiden är 8-17:00 och du får timlön efter kompetens.