OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund
Vår kund designar och säljer plagg och accessoarer inom High Fashion. De finns i utvalda butiker i hela världen. Huvudkontoret är beläget i trendiga lokaler i centrala Stockholm. Här finner du en bestående "startup-känsla", med positivitet, leenden och drivkraft - även i utmanande tider. Du kommer ansluta till skickligt team och tillsammans kommer ni målmedvetet lyfta företaget.
Start för uppdraget är maj - juni 2020.
Om rollen
Som redovisningsekonom hos vår kund kommer du inta en utvecklande och spännande roll. Du kommer vara nära ”businessen” och förstå hela företagets varuflöde, från design/tillverkning till egna butiker/säljkanaler. Du kommer främst arbeta med löpande redovisning, moms- och lagerredovisning. Du kommer få ta ägandeskap för dina egna processer och du kommer få lära dig om logistik. Du kommer ha bollplank som underlättar och stöttar din utveckling.
Din profil
För att klara av rollen behöver du ha arbetat med den grundläggande redovisningskedjan och varit behjälplig vid bokslut. Du har tidigare erfarenhet av redovisning och har erfarenhet av lagerredovisning och momsredovisning. Som person brinner du för att utvecklas, ta eget ansvar och ”visa vad du går för”.
Skallkrav
- Mer än 10 års erfarenhet som Redovisningsekonom
- Goda kunskaper i Excel
- Tidigare arbetat med momsredovisning
Meriterande
- Bakgrund från modebranschen
- Tidigare arbetat med lagerredovisning
- Tidigare arbetat med logistik
Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!
careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)
Vid frågor, kontakta Christoffer Rozenbachs på Christoffer@deltaconsulting.se eller 073-928 59 86.
Välkommen med din ansökan!
Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.
Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.
Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson