OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi förvärvar, förädlar och förvaltar kontorsfastigheter i Stockholm.Vår ambition är att vara det mest fokuserade och mest framgångsrika fastighetsföretaget på Stockholms lokalmarknad.Huvuddelen av våra fastigheter är belägna i Stockholms innerstad.Vi erbjuder våra hyresgäster attraktiva och karaktärsfulla kontorsfastigheter och en skötsel som håller högsta kvalitet.På det viset vill vi bygga långsiktiga relationer och på ett konstruktivt sätt bidra till våra hyresgästers affärsverksamhet.Vi skiljer oss från andra på marknaden genom att vi själva ansvarar för alla delar av fastigheternas förvaltning och för relationen till våra hyresgäster.Det gör att våra medarbetare alltid befinner sig nära marknaden och hyresgästerna och att alla beslutsvägar blir korta och snabba.Humlegården är ett utpräglat kunskapsföretag med en hög andel akademiker och spetskompetens inom alla delar av fastighetsprocessen.Våra medarbetare har ett stort enskilt ansvar och långtgående beslutsbefogenheter.Det tillsammans med en väl utvecklad metodik, skapar en effektiv och snabb organisation med tydlig ansvarsfördelning.Idag arbetar runt 60 medarbetare i Humlegården.Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består i att ta emot och samordna ärenden som kommer in via telefon, e-post och hemsida samt från våra hyresgäster, entreprenörer och internt.Man har ett nära samarbete med tekniker, projektledare samt fastighetschefer på företaget och måste vara bra på att informera och söka information.Hyresgästbesök görs vid nyinflyttningar för att informera om Humlegårdens tjänster och för att få en bra relation med hyresgästen.I tjänsten ingår också distribution av utskick till hyresgästerna, uppdatera kundregister, samt utfärda passerkort och nycklar.I viss mån är man backup till receptionen och får vara med och ordna kundaktiviteter för hyresgästerna.Din bakgrund Vi söker Dig som har tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice.Har du tidigare erfarenhet från fastighetsbranschen är det mycket meriterande.Du har minst gymnasiekompetens eller liknande samt grundläggande kunskaper i Officepaketet.Du kommer att arbeta i ett dynamiskt företagsklimat och det är viktigt att Du är professionell i Ditt arbete och att Du trivs med att ge service.Du måste klara av att arbeta självständigt och tycka om att arbeta i ett tidvis högt tempo.Tjänsten avser heltid (kontorstid mellan 08:00-17:00), tillträde omgående.Vi ser gärna manliga sökanden för att få en jämnare könsfördelning.Övrigt Ovanstående är ett konsultuppdrag omfattande 6 månader med stora chanser till anställning.Låter detta intressant?