1 st line supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att ge service och trivs med att ge service över telefon och mail? Isf har vi nästa utmaning redo för dig!


Om oss

Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb. Som grund är vi experter på IT och utifrån det skapar och utvecklar vi starka relationer med vassa IT-personer samtidigt som vi utmanar våra kunder att möta verksamhetens och omvärldens krav. När vi för samman människa och IT kan vi ta nästa steg och bygga framtidens IT-organisationer - tillsammans!

Vi är aktiva i en bransch där det gäller att vara snabbrörlig, innovativ och inte rädd för att prova nya metoder - precis som vi tänker oss att våra medarbetare är! Hos oss tar alla stort eget ansvar samtidigt som vi stöttar och utvecklar varandra.


Om denna position

Till vår kund söker vi just nu efter en 1st line support-tekniker inom Microsoft-miljö. Du kommer ingå i ett team och använda dig av telefon och mail för att supportera användare.

Vi söker dig med tidigare erfarenhet av 1st line support samt förmågan att dokumentera på Svenska.

Kompetenskrav:


Tidigare erfarenhet av att arbeta i 1st line support
God kunskap om Microsofts miljöer
God kommunikatör i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift


Startdatum: Omgående

Placering kommer vara hos vår kund i Veddige.

Vid ev frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta emil.rafstedt@wiseit.se eller över telefon.

Notering är att tjänsten kan komma att bli tillsatt med mycket kort varsel.

Kontaktpersoner på detta företaget

Mathias Linarfve

Malin Reisner

Malin Reisner

johanna nybom

Rebecca Levy

Jon Persson

Linda Mukka

Olivia Rehn

Catarina Andersson

Mathias G

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise IT Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 19 januari 2017

Besöksadress

Sveavägen 13, 1 tr, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 13, 1 tr
Stockholm, 11157

Liknande jobb


27 november 2024

27 november 2024