OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark är en trygg arbetsgivare med över 20 års erfarenhet av att samordna personlig assistans hos barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättningar. Vi har idag över 2000 medarbetare, främst i storstadsregionerna, men våra kunder och medarbetare hittar du i hela Sverige.
Företagets grundare och ägare Mikael Särnmark har själv en förvärvad funktionsnedsättning efter en olycka, och var en av de första i Sverige att få personlig assistans. Att skapa de bästa förutsättningar för en individanpassad personlig assistans är vår främsta drivkraft.
Vi söker en positiv och empatisk assistent med ett stort hjärta som är lugn och trygg i sitt sätt att arbeta.
Vi ser gärna att du som söker är kring 40-45 år.
Du som söker är flexibel, varm, ansvarsfull och tålmodig. Du värderar ett gott sammarbete och en god dialog högt. Du förstår det förtroende det medför att få ta del av en annan människas vardag, du ser yrkesrollen som ett kall och inte ett genomfartsyrke. Det är väldigt meriterande om du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat som personlig assistent och om du har erfarenhet av förflyttning.
Lön - Timlön, individuell lönesättning
Kollektivavtal – PASS, KFS-SKAF
Tjänstgöringsgrad - Deltid med chans till heltid.
Arbetstid – Dag- och kvällstid.
Varmt välkommen med din ansökan!
Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74