OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
ICA Gruppen i Borås växer så det knakar och behöver stärka upp teamet ytterligare i sin butikssupport. Jag söker därför dig som har ett stort IT intresse och som är nyfiken att prova på en ny karriär inom IT support. Om du dessutom har butikserfarenhet och/eller en IT-utbildning är det meriterande för uppdraget.
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos oss på Randstad Technologies. Randstad Technologies är specialister inom IT och som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, coachar och stöttar dig i din utveckling och karriär genom varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Technologies står din personliga utveckling i fokus och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter.
Ansvarsområden
Hos IT Support Butik tillhandahåller du första linjens IT-support för alla ICA-butiker och Apoteket Hjärtat i Sverige. Hela IT-avdelningen består av ca 75 medarbetare och dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att via telefon ge mjuk- och hårdvarusupport på allt från kassa- och betalsystem till Backoffice program, nätverk samt övriga kommunikationslösningar. Du kommer även att dokumentera ärenden och lösningar. Hos ICA erbjuds du en gedigen och trygg upplärning på de kundunika systemen i en trygg och välkomnande miljö.
Supportavdelningen har öppet årets alla dagar.
Arbetstider ligger enligt schema där dina arbetspass under en vecka, varvas enligt dessa tider: 5.00-14.00, 7.00-16.00, 8.00-17.00 eller 9.00-18.00.
Du jobbar även var fjärde lördag ELLER söndag, mellan 8.00-17.00. Möjlighet finns även att jobba hemifrån två dagar per vecka.
Vi erbjuder dig ett uppdrag i en värderingstyrd och kompetensbaserad verksamhet där du förväntas bidra till en framgångsrik verksamhet, genom att leverera resultat utifrån ditt uppdrag. Med högt självledarskap driver du din egen, samt bidrar till andras, utveckling genom att kontinuerligt testa nya idéer och intresserar dig för nya möjligheter. För att skapa ett gott arbetsklimat ansvarar du för att skapa en öppen, respektfull och konstruktiv dialog.
Kvalifikationer
Butikserfarenhet (gärna från ICA eller motsvarande)
Stort intresse för IT, problemlösning och kundbemötande
Flytande svenska i tal och skrift är ett krav
meriterande kunskaper.
Kännedom/erfarenhet av ICA:s butikssystem
Vana av att använda datoriserade kassasystem
Kundtjänsterfarenhet
Erfarenhet av MS Office paketet
IT relaterad utbildning eller motsvarande
Fördjupad IT kunskap såsom felsökning och förståelse för hur system är integrerade med varandra
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person ser vi att du har ett personligt engagemang i det du tar dig för och har lätt för att samarbeta i team och är en bra lagspelare. Du är även bra på att förklara och förenkla komplicerade frågor, till ett tydligt budskap anpassat efter mottagarens behov. Du besitter även en god kommunikativ förmåga och ett starkt självledarskap. På uppdraget förväntas du att leva efter ICAs värderingar och bygga ICAs varumärke: enkelhet, entreprenörskap och engagemang.
Ansökan
Sista ansökningsdag: 2022-10-09, urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att ansöka redan idag om du är intresserad. För mer information: malin.holst@randstad.se
Om företaget
ICA Gruppen är ett av Nordens ledande detaljhandelsföretag med verksamhet inom mat och måltider, fastigheter, bank, försäkring, apotek och specialvaror. ICAs värderingar grundar sig på enkelhet, engagemang och entreprenörskap. Balansen mellan individens drivkraft och kraften i det gemensamma är en del av vår framgång. Har du vilja och egna idéer finns en mängd möjligheter att lyckas hos oss.
Kärnan i ICA Gruppens verksamhet är handel med dagligvaror. I koncernen ingår ICA Sverige och Rimi Baltic som i huvudsak driver dagligvaruhandel, ICA Fastigheter som äger och förvaltar fastigheter, ICA Banken som erbjuder finansiella tjänster och Apotek Hjärtat som driver apoteksverksamhet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044