OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker duktiga och drivna tekniker som gillar problemlösning. Vill du arbeta på ett bolag som verkligen vill satsa på dig och där du kan bygga vidare på din karriär? Då vill vi att du hör av dig till oss!
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta på plats ute hos någon av våra kunder där uppdraget anpassas efter din profil med fokus på var du befinner dig idag men framför allt vad du vill utvecklas inom. Tillsammans sätter vi upp en plan för hur du når dina mål och ger dig bästa tänkbara förutsättningar för att lyckas i din karriär. I första hand kommer du att arbeta med support via telefon, mail och onsite med inkommande ärenden från slutanvändare. De ärenden som kommer in är av varierande karaktär och du kommer att arbeta med felsökning och problemlösning till stor del, samt eskalera vissa ärenden vidare i organisationen. Du kommer att registrera inkommande ärenden i ärendehanteringssystem, supportera Officeapplikationer, Windows 7/8/10, nätverksrelaterade problem, TCP/IP samt administrera behörigheter och rättigheter i Active Directory.
Vem är du?
Vi ser gärna att du har grundläggande tekniska kunskaper och någon form av relevant arbetslivserfarenhet eller utbildning, kanske från en gymnasial IT-utbildning eller YH-/KY-utbildning. Vårt fokus är våra kunder och därför passar just DU som är nyfiken, prestigelös och driven. Du ska snabbt kunna sätta dig in i nya IT-miljöer och kommunicera obehindrat på svenska och engelska.
Som person är du social och kommunikativ och trivs med att hjälpa användare. Du är en serviceinriktad problemlösare som brinner för IT. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt.
Vi erbjuder
Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och vi vill att det ska märkas. Vi erbjuder fast lön och alla anställda erbjuds en tydlig och utmanande kompetensutvecklingsplan, som vi tillsammans sätter upp utifrån dina mål och visioner. Vi vill ta dig från IT-generalist till IT- specialist, hos oss kan du göra hela resan. Vi är ett av de bolag som faktiskt investerar i vår personal. Vårt humana arbetsklimat och fokus på balans mellan arbetsliv och privatliv gör att vi dessutom har roligt på jobbet. Du är en viktig del i vårt vinnande lag!
Varför Acely?
Acely är en av Sveriges främsta leverantörer av konsulter och kompetens inom IT och Tech. Vi har sedan 2012 fått företag och personer att växa genom att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag. Vi jobbar i hela Sverige men har vår utgångspunkt i Stockholm. Genom vår specialistkunskap skapar vi jobbtillfällen och bidrar till framtidens teknologi.
Allt vi gör bottnar i ett starkt personligt engagemang, där våra kunder och konsulter utgör kärnan. Vi bygger långsiktiga relationer och tror på tydlig kommunikation, tillförlitlighet och väl utvecklade processer.
Jag vill bli en del av Acely!
Om du tycker det låter intressant välkomnar vi dig med din ansökan snarast!
Ytterligare frågor? Kontakta Sofia Lundgren, Talent Acquisition Manager, sofia.lundgren@acely.se
Nyckelord:IT, tekniker, IT-tekniker, it - tekniker, support, supporttekniker, helpdesk, help desk, 1st line, first line, service desk, service desk, second line, 2nd line, onsite, onsitetekniker, onsite-tekniker, konsult, Consultant, data, IT technician, Stockholm
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Olin Hall
Cecilia Wiborg
073-5227084
Linda Olin Hall
Hanna Malmenbratt
0735227082
Linda Olin Hall
073 522 70 83
Hanna Malmenbratt
073-5227082
Malin Åkesson
Marie Jensen
073 522 70 84
Sanna Åhström
Marie Jensen