OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dfind IT växer och vi ser en stor efterfrågan på talangfulla och teknikintresserade supporttekniker inom både 1st line och mer avancerad support såsom onsite och 2nd/3rd line support.
Som anställd hos Dfind kan vi erbjuda dig intressanta uppdrag där du möjlighet att inte bara bredda din kompetens utan även skaffa dig mer djupgående kunskaper inom ett visst område. Vi kommer ge dig möjligheten till personlig utveckling samt ett rikt nätverk och roliga sociala aktiviteter.
Vi söker dig som är teknikhungrig, ödmjuk och tycker om både människor och teknik.
Vi vill att du uppfyller följande kvalifikationer:
. Relevant IT-utbildning och något/några års erfarenhet av support, alternativt arbete i 1st/2nd line
. Erfarenhet av Microsoft OS, Active Directory, TCP/IP, ärendehanteringssystem
. Teknisk kunskap om diverse applikationer och system är meriterande
. Erfarenhet av ITIL är meriterande
. Erfarenhet av Linux och unix system är meriterande
Vi söker dig som har följande personliga egenskaper :
Din vilja att utvecklas är stark och du håller dig uppdaterad på de senaste teknikerna och idéerna inom teknik. Konsultrollen ställer krav på social kompetens och du trivs i en roll där du har mycket kontakt med kunder och kollegor. Du är utåtriktad, drivande, engagerad och kvalitetsmedveten. Att dela med sig av sin erfarenhet och kompetens till kollegor och kunder är en självklarhet för dig.
Tjänsten är en del av vår konsultverksamhet. Vilket innebär att du kommer vara en del av vår konsultgrupp men arbeta ute hos kund på längre uppdrag. Start omgående med ev. hänsyn till uppsägningstid. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens slut. Vid ev. frågor tveka inte att höra av dig till Viktoria Stark på viktoria.stark@dfind.se eller på 0733-57 36 20.
Uppdragsgivare: Dfind IT
Ort: Göteborg