1st line support

Arbetsbeskrivning

[Vi söker nu en tekniker till IT-support/Helpdesk.Arbetsuppgifter[ Du kommer ingå i Customer Care Center och fungerar som first line support.Rollen innebär att du bevakar ärenden och kontaktar kunder för att göra en första felsökning.Du assisterar per telefon och har kontakt med både kunder och fälttekniker.Kvalitetsnivån är hög och målet är att klara av 60-70 % av alla inkomna ärenden.Utbildning/Erfarenhet Vi söker dig som har utbildning/erfarenhet inom IT och har arbetat med telefonsupport under minst 1 år.Du har mycket god kunskap inom PC-hårdvara samt[har använt denna kunskap i arbetslivet.Meriterande är även god kunskap inom programvaror samt elteknisk kunskap eller utbildning.Personliga egenskaper Det är viktigt att du är pedagogisk och har lätt för att själv lära dig nya system.Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.Du kommer komma in på ett företag med stora utvecklingsmöjligheter.Med rätt attityd och vilja får du chans till större ansvar och möjlighet att gå vidare till nya roller inom bolaget.Vi intervjuar löpande.Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén

Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 11 mars 2009
  • Ansök senast: 29 mars 2009

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Internal IT

Internal IT

29 november 2024

IT-Servicedesk/support tekniker

IT-Servicedesk/support tekniker

29 november 2024

29 november 2024