1st line support

Arbetsbeskrivning

[Vi söker nu en tekniker till IT-support/Helpdesk.Arbetsuppgifter[ Du kommer att jobba i ett team som tekniker och ni kommer tillsammans via telefon ge stöd och service i olika IT-relaterade ärenden, där majortieten av ärendena är hårdvarurelaterade, men även mjukvarufrågor kommer vara aktuella.Du kommer ha kontakt både med företagets kunder och med fälttekniker.Utbildning/Erfarenhet Vi söker dig som har utbildning/erfarenhet inom IT.Troligtvis har du tidigare jobbat med hårdvarusupport och gärna på ett callcenter.Du har mycket god kunskap inom PC-hårdvara och även god kunskap inom programvaror.Meriterande är även elteknisk kunskap eller utbildning.Personliga egenskaper Det är viktigt att du är pedagogisk och har lätt för att själv lära dig nya system.Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.Du kommer komma in på ett företag med stora utvecklingsmöjligheter.Med rätt attityd och vilja får du chans till större ansvar och möjlighet att gå vidare till nya roller inom bolaget.Vi intervjuar löpande.Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén

Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 22 januari 2009
  • Ansök senast: 8 februari 2009

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

IT-supporttekniker till Digital arbetsplats och IT-stödsenheten

IT-supporttekniker till Digital arbetsplats och IT-stödsenheten

26 november 2024