1st-Line Support

1st-Line Support

Arbetsbeskrivning

Om Caspeco

Dagens Caspeco uppstod år 2006 - i mötet mellan en legendarisk krögare och en smart Uppsala-student. Per Söderqvist hade drivit ett antal populära krogar, men med blandad ekonomisk framgång. När han drev krog i Uppsala tog han in en sommarpraktikant för att hjälpa honom att få koll på utgifter, inkomster, marginaler och bemanning. Med hjälp av ett egenutvecklat excel-ark kunde Per Söderqvist över en natt få en helt ny överblick - och lönsamheten steg.

Idag erbjuder Caspeco fyra kompletta system för krogar- och upplevelseindustrin. Vi kallar dem Bokning, Kassa, Personal och Analys. Bolaget består idag av cirka 100 medarbetare, 2500 kunder i en organisation där beslutsvägarna är korta, varje medarbetare gör skillnad, och nya idéer och initiativ premieras. Nu söker vi efter en medarbetare till 1st-line Support för vår fortsatta tillväxtresa!

Din roll som 1st-line Support

Vi söker en medarbetare till vår 1st-line Support som övergripande ger support på hela vårt produktutbud, såsom t.ex:

- Bordsbokning och bokningssystem för event, konferens och catering

- Moderna och flexibla kassa- och betalningslösningar i iOS miljö och appar

- Personalliggare, stämpelklocka, onlineschema och jobbansökningsfunktioner

- Lönehantering, e-signering, drickshantering och bokföringsunderlag

- Kraftfulla analysverktyg för uppföljning av hela verksamheten

Huvuduppgiften är att hantera alla inkommande ärenden via telefon, mejl och chat. Vår support fungerar även som växel för andra inkommande samtal som ska kopplas internt. Utöver att lösa kundernas problem ska du kunna ge enklare utbildning och vägledning i våra olika system och även ha en känsla för kundernas behov för att kunna erbjuda merförsäljning.

I onboardingen av tjänsten ingår all utbildning och introduktion i system och verktyg som krävs för att lyckas i rollen. Varje nyanställd får även en dedikerad handledare som gör sitt yttersta för att du ska komma in på företaget och i din roll på bästa sätt.

Önskvärda och/eller meriterande kvalifikationer

- Utbildning inom IT-Support och/eller erfarenhet av att arbeta i en kundservicefokuserad roll

- Har god datorvana och erfarenhet av att arbeta i olika tekniska plattformar

- Utåtriktad, noggrann och strukturerad med en pedagogisk ådra

- Talar och skriver flytande svenska samt goda kunskaper i engelska språket

- Meriterande om du har erfarenhet från restaurang eller hotell

Du ska brinna för kundkontakt och relationer och att ge god service och support på dessa produkter till våra kunder. Du kommer att ingå i vår supportavdelning där alla har olika profiler och specialistområden. På sikt kommer även du kunna specialisera dig.

Du behöver kunna arbeta självständigt och vara bekväm med att ta egna initiativ för att hjälpa kunden på bästa sätt. Du behöver kunna växla snabbt mellan olika frågor och problem samt även kunna hantera ett högt arbetstempo emellanåt.



Övrigt

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: Uppsala

Låter rollen som 1st Line Support intressant? Urvalet sker löpande tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Caspeco ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Caspeco
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 april 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Liknande jobb


19 november 2024

19 november 2024