OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är serviceminded, tycker det är spännande och intressant med IT men som framförallt brinner för att hjälpa användare i sin vardag!
Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag hos vår samarbetspartner i Sisjön. Organisationen präglas av en varm, inkluderande och prestigelös arbetskultur där medarbetarna är engagerade, drivna och förstår vikten av samarbete. Vi på Randstad Technologies är stolta samarbetspartners och söker dig som vill bli en del av vårt konsultteam på plats.
I rollen som 1st line support kommer du supportera användare inom organisationen med diverse IT-relaterade problem. Dina primära arbetsuppgifter innebär att du supporterar användarna både via telefon och ett ärendehanteringssystem.
För att du ska trivas i rollen som 1st line support tror vi att du brinner för att vilja lösa problem för organisationens användare, antingen via telefon eller ärendehanteringssystem. Du tycker att det ska bli spännande och roligt att jobba i en IT miljö som hela tiden behöver utvecklas och förbättras. Du har ett genuint intresse av att vilja hjälpa både kollegor och användare till att göra ett bra jobb och för att nå uppsatta mål. Strukturer och noggrannhet är en självklarhet för dig liksom att kunna ha flera bollar i luften samtidigt.
Språkmässigt är svenska och engelska ett krav och franska i tal och skrift starkt meriterande.
Vi ställer inga krav på formell IT-utbildning utan letar efter den rätta personligheten för tjänsten.
Tjänsten är på heltid med placering i Sisjön.
Randstad Technologies är specialister inom IT. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Technologies står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter.
Sista ansökningsdatum 2024-01-11, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansvarsområden
1st line support
Du ingår i ett 1st line team som dagligen har nära kontakt med andra team såsom Backoffice, Systemadministration och en Driftavdelning för att så snabbt och effektivt som möjligt kunna hjälpa användarna.
Koncernen arbetar i en Windowsbaserad miljö med Azure, Office 365 och Remote/RDS-app samt i en mängd andra branschrelaterade system.
Kvalifikationer
God teknisk förståelse av hård- och mjukvara.
Starkt meriterande om du har erfarenhet av 1st line support sedan tidigare (Windows, Office 365, Active Directory).
Språkmässigt är svenska och engelska ett krav och franska i tal och skrift starkt meriterande.
Vi ställer inga krav på formell IT-utbildning utan letar efter den rätta personligheten för tjänsten.
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.
Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044