1st line support för butiksdatasystem

Arbetsbeskrivning

Vismakoncernen är den ledande leverantören av produkter och tjänster inom programvara, outsourcing, inköp, betalning, butiksdata, IT-projekt, anbud och upphandling. 5.500 anställda förenklar och effektiviserar verksamhetsprocesser hos 500.000 kunder i både privat och offentlig sektor. 2016 uppgick nettoomsättningen till 7.855 miljoner norska kronor. Visma AS är moderbolag i koncernen, som ägs av KKR, HgCapital, Cinven och Vismaledningen.

Visma EssCom AB är ett rikstäckande företag som ligger i absolut framkant vad gäller eftermarknadstjänster inom elektronik och IT. Vi utför service och installationer av IT-relaterad utrustning samt bedriver verkstadsverksamhet och kundsupport i Sverige. Visma EssCom är certifierade inom ISO 14001, ISO 9001 samt OHSAS 18001.

Visma EssCom AB utökar nu sin Customer Supportverksamhet i Bromma och söker en ny medarbetare.

Som Customer Supportmedarbetare på Visma EssCom kommer du att i nära samarbete med övrig eftermarknad arbeta proaktivt med support till våra kunder och tekniker. I rollen ingår att ta emot och registrera felanmälningar, ge teknisk support och tillse att ärenden hanteras i enlighet med tydliga SLA:er som finns formulerade i våra kundavtal. Vår Customer Supportverksamhet arbetar i enlighet med ITIL:s processer.

Tidigare erfarenhet av arbete i kundsupport är meriterande men ej krav. Du är service minded och sätter alltid kunden i främsta rummet. Du är strukturerad, kvalitets- och lösningsorienterad och har förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. För att trivas hos Visma EssCom är det viktigt att vara prestigelös, ha laganda och vara ansvarstagande.

I tjänsten kan kvällsarbetstider samt eventuellt även helgarbete ingå.

Vi söker såväl juniora som seniora medarbetare. Följande är meriterande men inte ett krav:

Erfarenhet av arbete med kundsupport
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
FInska i tal och skrift
Dokumenterad IT-utbildning ex. SQL, operativsystem
Erfarenhet av att arbeta enligt ITIL
Tjänsteort är Bromma. Omfattning: heltid, 40 h/vecka. Förskjuten arbetstid, beredskap, övertid och obekväm arbetstid kan förekomma.

Tjänsten är en visstidsanställning och löper till 2017-12-31

Sista ansökningsdag är den 30 juni 2017.

För frågor kring tjänsten, kontakta Incident Manager Jeanette Nyland: jeanette.nyland@visma.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Nordkvist
+46 8-6275800
Fredrik Nordkvist
+46 10-141 16 00
Daniel Lendic
+46 767221155
Jeanette Nyland
+46 101412220, +46 1011412220
Katja Staaf
+46 10-1411600
Joakim Granat

Jeanette Nyland
+46 101412220, +46 1011412220

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Visma EssCom AB Bromma
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast
  • Heltid temporärt 3-6 månader
  • Publicerat: 11 juni 2017

Besöksadress

Karlsbodavägen 20
None

Postadress

Karlsbodavägen 20
Bromma, 16867

Liknande jobb


19 november 2024

19 november 2024