OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Vår kund är ett stort internationellt tjänsteföretag som erbjuder helhetslösningar inom IT till både privat och offentlig sektor. Rollen och företaget erbjuder goda utvecklingsmöjligheter för dig som vill och visar intresse. Mer information ges vid eventuell intervju.
Arbetsuppgifter:
I rollen som helpdeskmedarbetare ansvarar du för att ge teknisk support till företagets kunder där du många gånger är användarnas första kontakt med IT. Din främsta uppgift att leverera service i världsklass gällande support och felavhjälpning vid tekniska problem. Du ges en gedigen introduktion och samarbetar nära dina kollegor.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• Underhåll, felsökning och installation, främst i Windows miljö
• Felsökning av såväl hårdvara som mjukvara utförs till stor del via fjärrverktyg
• Ta emot samt registrera ärenden i företagets ärendehanteringssystem
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Goda datorkunskaper och starkt intresse för IT
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
• Gymnasial utbildning inom IT/Teknik (meriterande)
• Erfarenhet av teknisk support/helpdesk, kundstjänst (meriterande)
Vi söker dig som har en god känsla för service och som trivs med att vara ansiktet utåt mot kunderna. Det krävs inga särskilda kunskaper inom IT, däremot ett intresse för teknik och viljan att lära. Du har ett intresse för att lösa problem och försöker alltid hitta en smart lösning utifrån kundens behov. Vidare trivs du med en hög arbetsbelastning och har en förmåga att agera under stress.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Servicedesk, Helpdesk, IT-support, Support, Kundtjänst, IT, Microsoft, Office365, Active Directory, AD, 1st line support, ITIL, Teknik, Malmö
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund