1st line support sökes!

Arbetsbeskrivning

Gillar du IT och har förmågan att läsa mellan raderna och ställa riktade följdfrågor? Kanon, då måste du läsa vidare.

En trevlig servicedesk i Malmö söker nu dig som kollega. Vardagen speglas av hjälpsamhet, och teamwork, detta i en kombo av tempoväxlingar. För att lyckas behöver du vara kommunikativ, lösningsorienterad och driven. Självklart är det också viktigt att du har ett genuint intresse för IT och teknik.

Varje dag hanterar du ärende från kunder via telefon, chatt samt e-post. Det är ett växlande tempo där vardagen styrs av händelser i kundens miljö, trots detta håller ni alltid en hög kvalitet och servicenivå.

Vi letar efter dig som brinner för IT och service. Du har troligtvis en IT-utbildning i grunden. Det är ett plus i kanten om du har erfarenhet av 1st line support sedan tidigare. Vi ser gärna att du har kännedom om exempelvis Active Directory, Windows 7/10, Basic Nätverk (TCP/IP, DNS, DHCP), Office365, Felsökning, Ärendehantering samt Mobila enheter. Det är viktigt att du är lyhörd och värdesätter goda kundkontakter. Det är även avgörande för rollen att du är analytisk, noggrann och kan arbeta strukturerat.

Joina oss!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 oktober 2022
  • Ansök senast: 5 april 2023

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024