1st Line Support / Teknisk Support / Kundsupport

1st Line Support / Teknisk Support / Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

I den här rollen får du initialt en konsultanställning hos Bravura och det är uttalat att Connect har för avsikt att erbjuda dig en anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Connect en bra möjlighet att lära känna varandra samt att utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Connect är återförsäljare inom IT-drift, telefoni, dokument- och mötesteknologi. Deras kunder finns i små- och medelstora företag samt offentliga verksamheter. Connect erbjuder ett brett utbud av tjänster inom digitalisering, rådgivning, infrastruktur och drift samt inom säkerhet. I över 20 år har Connect levererat varor och tjänster inom IT-sektorn och hjälper kunder genom sitt breda utbud av såväl IT-konsulttjänster som service för skrivare. Här får du vara en del av ett företag som ständigt utvecklas.

Arbetsuppgifter:

I rollen som 1st line support blir du en del av ett sammansvetsat team som tillsammans arbetar från kontoret i Göteborg. Här arbetar du med att supportera företagets kunder i frågor gällande print och dokumenthantering. Ärendena som du hanterar i supporten inkommer via mail, telefon och kundportal där komplexiteten på ärendena varierar. Du ansvarar för att ta in och lösa kundens ärenden på ett lugnt och metodiskt sätt. Du behöver vara flexibel i din roll och nyfiken på att lära dig mer inom IT och teknik för att på så sätt hantera mer komplexa ärenden och hitta lösningar till kunderna. Vid din start får du introduktion och vägledning från dina kollegor i ditt team.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom teknik
• Arbetslivserfarenhet inom kundservice och kundbemötande
• Meriterande med erfarenhet av teknisk kundservice
• God system- och telefonvana
• Flytande kunskaper i svenska, tal och skrift samt goda kunskaper i engelska

Som person är du uppmärksam och tillmötesgående. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du motiveras av att agera problemlösande och du har intresset samt förmågan att fördjupa dig i komplexa ärenden. Därtill ser du konsekvenserna av din arbetsinsats och du anstränger dig för att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet. Som person är du nyfiken och du motiveras av att sätta igång och driva ditt eget arbete framåt. Du har en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Därtill ser du alltid till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat, där du gärna ställer upp för att stötta dina kollegor vid behov.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: helpdesk, service desk, service desk agent, 1st line, first line support, support, supporttekniker, teknisk support, servicedesk, telefon, mejl, service, heltid, mjukvara, hårdvara, print, heltid, Göteborg

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2021
  • Ansök senast: 22 oktober 2021

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


10 oktober 2024

Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024

Backoffice/support

Backoffice/support

9 oktober 2024