OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en medarbetare till vår 1st Line Support / Helpdesk som ska hjälpa våra företagskunder att lösa supportärenden
CAB Healthcare är ett expansivt produktbolag som precis flyttat till nya moderna lokaler i centrala Göteborg. Nu söker vi dig med en positiv attityd med starkt kundfokus som har ett tekniskt intresse. Har du erfarenhet av kundsupport eller kundtjänst och tycker om att hjälpa kunder? Då kan du vara rätt person för oss! Du kommer till ett företag med en entreprenörsanda och medarbetare med ett stort engagemang.Välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Du kommer vara en del i företagets fortsatta tillväxtresa och får möjligheten att vara med att utveckla supportfunktionen. Här arbetar du dagtid, måndag till fredag och erbjuds möjligheten att jobba hemifrån på deltid. CAB Healthcare AB har ett starkt kund- och medarbetarfokus där du får möjlighet att ta ett stort eget ansvar och att utvecklas i din yrkesroll.
CAB Healthcare erbjuder produkterna Kuralink som är en bokning- och kommunikationsplattform och SGX, ett journalsystem inom privat hälso- och sjukvård. Du är ansvarig för SGX Support men ingår i en supportgrupp där det finns andra med kunskap i journalsystemet också. I din roll som supportmedarbetare får du möjligheten att vara med att vidareutveckla produkten för att den ska bli så bra som möjligt för våra kunder.
Dina arbetsuppgifter
Som medarbetare i supportteamet ansvarar du att lösa supportärenden för företagets kunder som främst består i användarsupport för SGX:
• Felsökning
• Support via telefon, ärendehanteringssystemet och mejl
• Du driver ärenden och löser dem självständigt eller tar det vidare till berörd avdelning eller person, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service
Värt att veta
Du arbetar tillsammans med dina kollegor på supporten och har en tät dialog med utvecklarna. Du rapporterar till utvecklingschefen.
Våra förväntningar
Vi söker dig med erfarenhet av en kundnära roll och som arbetat med kundsupport eller kundtjänst. Har du erfarenhet av liknande arbetsuppgifter så är det meriterande. Du är van att hantera olika typer av människor och behåller lugnet när det krävs. För att du ska vara rätt för rollen ser vi att du har en god datorvana då du kommer att arbeta i flera system samtidigt för att vägleda våra kunder.
Vi tror att du som söker tjänsten är en person som trivs i en roll där du får ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ i ditt arbete och du anstränger dig för att leverera lösningar på ett lugnt och metodiskt sätt. Vidare är du serviceorienterad, positiv och hjälpsam. Du trivs i en utåtriktad roll där du samarbetar och stöttar dina kollegor.
Intresserad?
I den här rekryteringen är det vi på TNG IT Digital som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07