1st line Support till Carnegie đŸ‘šâ€đŸ’»

Arbetsbeskrivning

Om tjÀnsten
Wrknest söker nu en 1st line support Ät Carnegies rÀkning. DÀr du tillhör teamet Technical Services och arbetar tillsammans med sju andra kollegor. Ni arbetar nÀra tillsammans dÀr ni bÄde stöttar och hjÀlper varandra dagligen i arbetet.

Carnegie Investment Bank AB sammanför investerare, entreprenörer, företag, institutioner och privatpersoner för att tillsammans skapa innovativa produkter, nya arbetstillfÀllen, privata förmögenheter och ett samhÀlle i utveckling.

I över 200 Är ha Carnegie haft en central position inom nordiskt nÀringsliv. Under 1800-tala som handelshus. Sedan ett sekel tillbaka som finansiell rÄdgivare. Idag Àr Carnegie nordens ledande investment- och privatbank. En mötesplats för idéer, kunskap och kapital, för investerare och investeringsmöjligheter. Carnegie Àr marknadsledare inom Investment Banking, Securities och Private Banking i Norden. Med omkring 600 erfarna och engagerade medarbetare vÀgleder Carnegie sina kunder till bÀttre affÀrer.

Dina framtida arbetsuppgifter

I rollen som It-tekniker pÄ Technical services arbetar du med problemlösning och teknik av varierande komplexitet, pÄ 1st line-nivÄ. Du kommer arbeta med att supportera och underhÄlla Carnegies och deras anvÀndare i hantering av mötessystem, dÀr du kommer dokumentera och ha kontroll över dessa. Du kommer Àven dagligen supportera Carnegies interna medarbetare i helpdesk. I rollen fÄr du inskolning och utbildning, dÀr du fÄr möjlighet att fördjupa dina kunskaper.

Vi söker dig som har

- Eftergymnasial utbildning inom relevant omrÄde eller motsvarande arbetslivserfarenhet (1-2 Är)
- Erfarenhet av 1st line, support, helpdesk
- Kunskaper kring felsökning och installation
- Erfarenhet av support inom mötesrum/mötessystem.
- Du talar och skriver obehindrat pÄ bÄde svenska och engelska

Vid denna rekrytering lÀgger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dÄ de Àr avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstÄr att man inte kan allting frÄn början - men du ska ha en vilja att lÀra dig! DÀrför söker vi dig som Àr en problemlösare, stresstÄlig och har god samarbetsförmÄga. Som person Àr du Àven noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

TjÀnsten avser heltid, 40h/v.
Start: SÄ snart som möjligt med hÀnsyn till eventuell uppsÀgningstid.
Plats: Centrala Stockholm

För att snabbt komma in i företaget och arbetsuppgifter kommer du att fÄ en onboarding i samband med start. Sök gÀrna sÄ snart som möjligt dÄ vi jobbar med löpande urval.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wrknest
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast mĂ„nads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 december 2021
  • Ansök senast: 29 maj 2022

Liknande jobb


Teknisk support

Teknisk support

28 november 2024

28 november 2024

Dansktalande supporttekniker

Dansktalande supporttekniker

28 november 2024

28 november 2024