1st line support till ett framgångsrikt företag i Mörby Centrum!

1st line support till ett framgångsrikt företag i Mörby Centrum!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av kundsupport eller helpdesk och letar efter nästa utmaning? Är du även tekniskt lagd och drivs av att ge god service? Här får du möjligheten att arbeta i en varierad roll på ett framgångsrikt bolag mitt i Mörby centrum!

Arbetsuppgifter:

I rollen som 1st line support ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och att lägga upp ärenden i kundens ärendesystem.

Viktigast i din nya roll kommer vara att leverera en väldigt god kundupplevelse till kunderna som ringer in samt vägleda kunden pedagogiskt i systemet.

Vår kund arbetar i affärssystemet SAP och en av dina arbetsuppgifter är att hitta rätt lösning till kunden som du hanterar i det interna ärendehanteringssystemet.

Exempel på arbetsuppgifter kan vara:

- Ta emot inkommande samtal och lägga upp ärenden.
- Få kunden att ladda ner tekniska appar för självhjälp.
- Vägleda kunderna i apparna för att kunna lösa deras problem.
- Slussa vidare kunden till 2st line eller annan avdelning.




Vi tror att det här är bra erfarenheter:

- Du har tidigare erfarenhet av service och älskar bra kundupplevelser.
- Du har jobbat med eller är bara genuint intresserad av teknik.




Du ingår i ett mindre team och tillsammans är ni ständigt inloggade på mail och telefon för att för att skapa nöjda kunder och ge den absolut bästa servicen. Tjänsten är placerad i kundens trevliga lokaler vid Mörby Centrum. Dina arbetstider kommer vara mån-tors kl 8-16,30 och fre kl 8-16.

Erfarenhet och personliga egenskaper:

- Drivande och självständig person
- Gilla service och uppskatta nöjda kunder
- Ett tekniskt intresse
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
- Goda kunskaper i Office-paketet (Word, Excel, Teams)


- Mycket meriterande med utbildning inom kylteknik ,el, styr och regler, ventilation, nätverk eller VVS

Kvalifikationer:

Du bör ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och erfarenhet av att använda telefon och och mail som arbetsredskap. Vi ser helst att du kommer ifrån en liknande roll inom Kundtjänst,1stline, support eller försäljning och det är meriterande ifall du har jobbat i affärssystemet SAP innan eller andra affärssystem.

Du har god kommunikativ förmåga i både skrift och tal och talar flytande svenska och engelska obehindrat.

Personliga egenskaper:



För att lyckas i rollen tror vi att du som person är serviceinriktad och nyfiken och trivs att jobba med problemlösning och att jobba strukturerat.

Du har en positiv attityd och sätter alltid kunden i fokus och arbetar alltid för att skapa nöjda kunder. Vidare har du med bra energi och gillar att jobba i team. Du trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo och sätter alltid kunden i fokus samt motiveras av att leverera goda resultat.

Mer om tjänsten:

- Tillsättning: snarast möjligt

- Omfattning: heltid, arbetstiderna är 8-16.30 måndag till torsdag och 8-16 fredagar
- Placering: Mörby Centrum
- Uppdragstyp: 12 månaders konsultinhyrning med goda möjligheter till förlängning




Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Ellinore Pereira på Ellinore.pereira@andara.se

Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Professionals
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 september 2022
  • Ansök senast: 22 oktober 2022

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024