OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för kundservice och har ett tekniskt intresse? Vill du vara ansiktet utåt och hjälpa kunder på ett marknadsledande och innovativt företag? Se hit!
Nu söker vi på Maxkompetens dig som vill arbeta i en utvecklande och spännande roll med att skapa mervärde och fantastiska upplevelser för Generos kunder!
Dina arbetsuppgifter
Som 1st-Line support samarbetar du med engagerade kollegor från andra avdelningar för att ge Generos kunder bästa, tänkbara service och lösningar. I rollen kommer du att ge support och hjälpa kunder med olika tekniska problem via mejl och telefon samt arbeta för att göra kundernas vardag enklare. Som en del av supportteamet representerar du Generos varumärke och du är ofta kundernas första kontakt vid ett ärende.
I rollen ingår arbetsuppgifter som att:
*Lösa problem för användare av tjänsten Genero Sales.
*Ta emot supportfrågor som våra kunder har via 1st line support.
*Ansvara för att supportfrågorna hanteras inom utsatt tid samt återkopplas till kund.
*Se till de ärenden som inte kan lösas i 1st line lämnas över till rätt instans.
*Informera om viktiga supportärenden så att nödvändiga åtgärder kan göras.
*Jobba med testning av nya applikationer.
Din profil
För att lyckas i rollen som 1st-Line support söker vi dig som brinner för att hjälpa kunder och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Vi tror att tjänsten passar dig som är i början av din karriär. Du är strukturerad, ansvarsfull och har ett stort engagemang i det du tar dig an. Vi ser gärna att du är initiativtagande, nyfiken i din personlighet samt att du har ett proaktivt driv av att lära dig nya saker.
För att trivas på Genero är du som söker öppen, kommunikativ och prestigelös. Du får energi av mötet med människor. Vidare är det viktigt att du är en lojal och god lagspelare som bidrar till att skapa ett bra arbetsklimat och som uppskattar att arbeta i ett litet team med snabba och korta beslutsvägar.
För att vara aktuell ser vi gärna att du har:
*Avslutad gymnasial utbildning.
*Tidigare arbetslivserfarenhet inom en serviceorienterad roll.
*Har ett intresse för teknik eller nyfikenheten att lära dig mer inom området.
*Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Tyska är meriterande.
Övrig information
*Placeringsort: Kista/Hybrid.
*Start: januari 2024.
*Varaktighet: Tillsvidare med tillämpad provanställning.
*Arbetstid: måndag-fredag, kontorstider.
*Lön: Enligt överenskommelse.
Genero har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Jonna Alm på telefon 073 540 59 50.
Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!
Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.
Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Om kunden
Genero Solutions AB grundades 2001 av fyra entreprenörer som ville göra livet enklare och smartare för fältsäljare. Genom att vara öppna för nya idéer och tillvägagångssätt utvecklades Genero snart till Nordens ledande säljstöd för fältsäljkårer. Säljstödet - Genero Sales har under åren växt till ett flexibelt system som stödjer säljarnas vardag och ledningens styrnings- och uppföljningskrav. Systemet används för fältsäljare inom dagligvaruhandel, storhushåll samt fackhandel. Idag används Genero Sales i 15 olika länder av över 200 säljkårer. Ett urval av kunder är Vitamin Well, Red Bull, Spendrups, Löfbergs, Exotic Snacks och många fler.
Hos oss är du en del av ett team som brinner för innovativa lösningar inom teknik och service för våra kunder. Vi erbjuder en positiv, trivsam och stimulerande arbetsmiljö och en företagskultur som präglas av deras värdeord jämlikhet, tillit och respekt.