OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Brinner du för IT och service? Har du kanske byggt dina egna datorer eller fastnat vid ett problem utan att kunna lämna datorn förrän det är löst? Då ska du söka till rollen som 1st line support! Uppdraget pågår under 6 månader med chans till anställning direkt hos kunden därefter. Du kommer att arbeta mellan 8-17 måndag till fredag. Tveka inte med din ansökan! Urval och intervjuer hålls löpande.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du kommer att arbeta i ett mindre team där samarbete och teamkänsla är viktigt för att arbetet ska fungera.
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av:
• Ta emot samtal och mejl från kunder och på bästa sätt hjälpa dem med deras IT relaterade problem
• Ta emot ärenden samt felsöka diverse problem
Några av de tekniska begrepp som du kommer att jobba med:
• Citrix
• Active Directory
• Office 365
• Servrar
• Sharepoint
• Autotask
Vem är du?
För att lyckas i rollen behöver du kunna jobba både i team och självständigt. Du ska tycka att det är roligt att arbeta med service och att hjälpa personer med deras IT problem. Att ta ansvar och att du känner ett stort driv är också viktigt.
För att vara aktuell för rollen krävs det att du:
• Har en bra känsla för service
• Har ett stort intresse för IT och datorer
• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
Det är mycket meriterande om du:
• Har tidigare erfarenhet av att arbeta med likande arbetsuppgifter
• Har tidigare arbetserfarenhet av IT branschen
• Har en utbildning inom IT
Varmt välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Noren
Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk
Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson
Disa Fanto Börjesson
0766-775336