1st line support till Lexmark!

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Du kommer att arbeta med support av cloud tjänster inom E-handel. Arbetet utförs i ett arbetslag om 5 kollegor på kundtjänst. 1st line supporten sker med en stor variation kring problemlösningen. Arbetet innebär mestadels analyssupport och korrespondens med kunder via mail.

Arbetet sker i ett arbetslag som kännetecknas av familjär stämning och högt i tak. Arbetet bygger på att du stöttar, och får stöttning av dina kollegor i ett prestigelöst arbetsklimat.

Arbetets omfattning:
Detta är ett konsultuppdrag då du kommer att vara anställd som konsult på Magna, på uppdrag hos Lexmark under 6 månader med goda möjligheter till förlängning. Start för tjänsten är omgående eller så snart som möjligt enligt ö.k. Tjänsten är belägen på Lexmarks kontor på Isafjordsgatan i Kista. Dina arbetstider är vardagar mellan kl 08:00 - 17:00.

Utvecklingsmöjligheter:
Lexmark erbjuder stora möjligheter att utvecklas och växa i ett marknadsledande företag med en spännande produktportfölj. Vi erbjuder möjligheter för rätt person att växa i takt med företagets produkter.

Kundföretaget

Lexmark Enterprise Software erbjuder lösningar för automatisering av finansiella processer för både inköp och kundbeställningar till betalning och alla processer däremellan. Med programvara från Lexmark automatiserar du administrativa processer med produkter från en leverantör som är integrerade och skalbara. Lexmark. Lexmark Enterprise Software ingår i koncernen Lexmark med verksamhet i 170 länder med över 13 000 anställda.

Din profil

Kompetenskrav:
För denna tjänst ser vi att du behärskar mycket god svenska och engelska i tal- och skrift. Du besittergenerellt goda språkkunskaper och har lätt att utrycka dig i tal och skrift. Behärskar du även norska och danska är detta meriterande. Det är mycket meriterande om du besitter kunskaper inom XML.

Personliga egenskaper:
Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper för denna tjänst. Vi ser att du är en genuint serviceminded person som alltid sätter kunden i fokus. Du trivs i en kundservicetjänst och älskar att hjälpa dina kunder till bra och effektiva lösningar.

Vidare är du lättlärd och har lätt att ta till dig ny kunskap och söka information kring nya problem. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse i grunden och har lätt ny teknik.

Då en stor del av uppgifterna är av administrativ karaktär krävs det att du är naturligt analytisk och noggrann som person. Du trivs med att dokumentera och att sköta löpande administrativa uppgifter.

Övrigt:
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan slutdatum. Sök tjänsten via extern länk, vi tar ej ansökningar via mail.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Christian Vikander på tel. 070 512 49 15 alternativt christian.vikander@magna.se

Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 15 juli 2016

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


IT-administratör

IT-administratör

15 november 2024

Digital Workspace specialist/Lead

15 november 2024