1st line support till Malmö

Arbetsbeskrivning

En glad servicedesktekniker som brinner för IT och att skapa den bästa kundupplevelsen, är det du? Då är du minst sagt efterlängtad!

I rollen som servicedesktekniker behöver du älska att hjälpa användare med dina olika IT-relaterade problem. Supporten sker via både telefon & mejl. Kunderna är det viktigaste, så det är av stor vikt att användarkontakten fungerar och att användarnöjdheten är stor. Servicekänslan och förmågan att kunna lösa de allra klurigaste problemen är högt värderat.

Vi letar efter någon som:

- Har erfarenhet av 1st line support eller har studerat en teknisk utbildning.
- Erfarenhet av Active Directory & Office 365.
- Förståelse för ärendehanteringssystem.
- Kommunicerar obehindrat på både svenska & engelska.


Personliga egenskaper värderas väldigt högt. Vi söker efter någon som är prestigelös, du är inte skygg för att fråga dina kollegor om hjälp. Det är viktigt att du gillar att samarbeta med ditt team genom att vara lyhörd och kunna ta till dig instruktioner. Din inställning till att vilja lära dig mer och vilja utvecklas är A & O.

Vad väntar du på? Sök!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 april 2021
  • Ansök senast: 30 april 2021

Liknande jobb


23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024