1st Line Support till statlig myndighet

1st Line Support till statlig myndighet

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget.

Om företaget:

Bravura söker för en kunds räkning medarbetare som supporttekniker inom statlig myndighet.

Arbetsuppgifter:

I rollen som supporttekniker kommer du att kategorisera och prioritera ärenden samt ansvara för att registrera ärenden inkomma via telefon eller webbanmälan. Du kommer även vara den som utför en första felsökning samt eventuell lösning tillsammans med användare per telefon eller mejl. I ditt dagliga arbete ingår att lösa inkommande ärenden i första kontakten där så är möjligt, och annars lägga dem vidare till andra eller tredje linjen.

• Se till att all IT-utrustning fungerar
• Tillhandahålla servicestöd mot användare avseende hård-och mjukvara
• Hantera ärenden via telefon

Arbetstider:
Dagtid vardag Variation inom klockan 06:45-18:00
Vardagskvällar Klockan 15:15-23:15
Vardagsnätter Klockan 23:00-07:15
Helgdagar Klockan 08:00-16:00
Helgkvällar Klockan 15:15-23:15
Helgnätter Klockan 23:00-08:15

På ett 4-veckors rullande schema förväntas en medarbetare på Servicedesken att uppskattningsvis arbeta ca. 4-6 nätter, ca. 5-7 kvällar samt ca. 2 helgdagar.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasial utbildning inom IT
• Mycket goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift
• Minst ett års erfarenhet av att ha arbetat med liknande arbetsuppgifter
• Erfarenhet av felsökning av PC, kringutrustning och nätverkskommunikation via telefon
• Goda kunskaper i Office-paketet

Vi tror att du som söker tjänsten är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande mot kund. Du har intresse och vilja att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och har förmågan att övertyga och sälja in idéer till andra. Vidare sätter du upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Du vill utvecklas och söker aktivt utmaningar. Vi ser att du uttrycker en positiv attityd till ditt arbete, verksamheten och organisationen samt följer regler och överenskommelser.

Övrig information:

Start: Juni
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2023
  • Ansök senast: 8 april 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


25 november 2024

23 november 2024

22 november 2024