OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en 1st line Supporttekniker till ett uppdrag i Östersund.
Vi söker en duktig och engagerad supporttekniker till kundens Service Desk i Östersund.
Vi söker dig som:
Har minst 1 års erfarenhet inom IT Support alt Kundservice eller BackOffice funktioner.
Kan uttrycka dig mycket väl i både tal och skrift på svenska och engelska.
Hög kommunikativ förmåga.
Hög pedagogisk förmåga.
God teknisk kunskap.
Mycket hög servicekänsla.
Innehar körkort.
Arbetsuppgifter för telefonsupport:
Du har ett genuint intresse för teknik och att vilja ge support. Som person är du ansvarstagande och driven med ett professionellt agerande. Du ska vara en person som tycker om att vara behjälplig och som vill ge kunden en bra kundupplevelse. Vidare ser vi att du på ett pedagogiskt sätt kan supporta och vägleda kunderna via både telefon, mail och andra medier. Du har gymnasiekompetens, med fördel inom IT teknik. Det är meriterande med erfarenhet från arbete inom Servicedesk samt med systemen ovan. Du är en stabil och trygg person som har en hög kommunikativ förmåga, för att konstruktivt kunna föra en dialog med kund och dina kollegor. Det är även meriterande om du tidigare arbetat mot kunder eller med service exempelvis inom handel med inriktning mot support eller teknik.
Du är engagerad, entusiastisk, glad, kan arbeta i grupp och individuellt samt mycket serviceinriktad.
Arbetstider:
07:00-24:00 alla dagar i veckan (skiftgång på rullande schema)
Övrigt:
Eventuella resor kan även förekomma vid utbildningar.
OBS:
Säkerhetsklassning behövs i form av UC och utdrag ur belastningsregistret
Ange även minst två referenser som vi kan kontakta.
Uppdragsperiod: Februari 2023 - Januari 2024