1st line supporttekniker till det bästa supportlaget i Malmö

Arbetsbeskrivning

Vi söker efter dig som gillar att ge kunder service, vara den som har koll på läget och älskar IT!

Dina arbetsuppgifter kommer vara att ta emot samtal och mejl från kunder och hjälpa dem på bästa sätt. Exempel på vad du kommer göra om dagarna:

- Felsöka, installera applikationer och hantera beställningar
- Ta emot ärenden som du sedan har uppföljningsansvar på
- Lära dig kundernas tekniska miljö, verksamhet och avtal


De tekniska områdena du kommer arbeta med är:

- Windows 7/10
- Citrix
- Outloock och Exchange
- Active Directory
- MS Office
- Nätverk (TCP/IP, DNS, DHCP)
- Skrivare och skrivarhantering
- Hårdvarurelaterade frågar
- Office 365


Din gymnasieutbildning eller annan utbildning hade troligtvis en teknisk inriktning. Du är nyfiken, vill lära dig och arbetar för långsiktiga relationer. Du kommer lära dig massor av dina kollegor och din problemlösningsförmåga utvecklas varje dag. Du är klippan man kan lite på som tar ansvar för dina arbetsuppgifter.

Joina det bästa supportlaget i Malmö!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2022
  • Ansök senast: 23 september 2022

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024