1st Line Supporttekniker till Fujitsu Östersund

1st Line Supporttekniker till Fujitsu Östersund

Arbetsbeskrivning

Har du ett genuint intresse för IT och vill lära dig mer? Då söker vi dig!
 
Dina arbetsuppgifter
Som supporttekniker är din främsta uppgift att stötta, guida och hjälpa användare med teknisk support över telefon, mejl och ärendehanteringssystem. Du kommer arbeta i en Windowsbaserad miljö med bland annat felsökning och hantering av konton samt behörigheter. Du kommer trivas i rollen om du är serviceinriktad, gillar att hjälpa andra med tekniska problem och drivs av att hitta lösningar! Arbetsplatsen har erfaren och hjälpsam personal som stöttar dig genom alla processer. Erfarenhet krävs inte, men är meriterande. Rollen har ingen försäljning och supporterar endast företagskunder. 
 
Vi söker dig som
Är kommunikativ och pedagogisk i dialog med kollegor, kund och användare
Siktar mot en IT-karriär
Är engagerad, ansvarstagande och serviceinriktad
Har flytande språkkunskaper i svenska och engelska 
Har intresse, erfarenhet eller utbildning inom IT
Gymnasial utbildning 

 
Omfattning
Visstidsanställning, arbetet utförs på varierande arbetstider på heltid och du behöver vara öppen för att arbeta skift under dagtid, men även kväll och natt kan förekomma. Eventuella resor kan även förekomma vid utbildningar. Vi genomför kontinuerliga besök hos våra konsulter för att säkerställa tillgänglighet, god hälsa och bra arbetsmiljö! 
Övrigt
Denna tjänst innebär att du initialt kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup Jämtland och om allt går som planerat kommer din anställning efter några månader fortsätta hos vår kund. Som konsult hos oss kommer din konsultchef stötta dig i att lyckas och trivas på ditt uppdrag. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!
 
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Elias Duvdal på elias.duvdal@onepartnergroup.se och Johanna Tandberg Vall på johanna.tandberg.vall@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten vi kontaktar dig via mejl eller telefon. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mejl på grund av GDPR.

Sista ansökningsdag 2024-10-21! Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Pauline Pettersson

Pauline Pettersson

Piero Gatica

Sara Ernström

Sara Ernström

Fredrik Moberg

Jeanette Hjalmarsson
0729-745500
Eldin Ljutovac

Jeanette Hjalmarsson

Magnus Olausson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 oktober 2024
  • Ansök senast: 21 oktober 2024

Besöksadress

Österängsvägen 3, JÖNKÖPING
None

Postadress

Österängsvägen 3
JÖNKÖPING, 55463

Liknande jobb


Teknisk Support Specialist

Teknisk Support Specialist

13 oktober 2024