OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en 1st line supporttekniker till Fujitsu i Östersund!
Har du ett genuint intresse för teknik och support? Är du en ansvarstagande och driven person med ett professionellt agerande? Vi söker en person som tycker om att vara behjälplig och som vill ge kunden en bra kundupplevelse. Vidare ser vi att du på ett pedagogiskt sätt kan supporta och vägleda kunderna via både telefon, mail och andra medier. Du har gymnasiekompetens, med fördel inom IT teknik. Det är meriterande med erfarenhet från arbete inom helpdesk/servicedesk sedan innan. Du är en stabil och trygg person som har en hög kommunikativ förmåga, för att konstruktivt kunna föra en dialog med kund och dina kollegor. Du är engagerad, entusiastisk, glad och mycket serviceinriktad.
Några typiska områden du som supporttekniker kommer att arbeta med:
Hjälpa till med hård- och mjukvarufrågor
Windows operativsystem
Office365
Office paketet
Citrix
Active Directory
Network
Exchange
Vi söker dig som Har 1 års erfarenhet inom IT Support, Service, eller BackOffice funktioner.
Kan uttrycka dig mycket väl i både tal och skrift på svenska och engelska
Hög kommunikativ förmåga
Har ett brinnande intresse för service och teknik
Körkort är meriterande
Som konsult på Barona är du anställd av ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Du kommer att ha regelbunden kontakt med en dedikerad konsultchef. Vi tillämpar provanställning de första 6 månader och därefter finns goda chanser till en tillsvidare anställning vid bra utfört arbete.
Vi kommer löpande gå igenom ansökningar och hålla intervjuer. Låter detta intressant, tveka inte att skicka in din ansökan!