OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund söker en supporttekniker till 1st line. Tjänsten passar dig som söker ett varierande och utvecklande arbete. Ta chansen att söka tjänsten! Du kommer få möjligheten att tillhöra ett fantastiskt team inom Nordens mest växande koncern.
Uppdraget:
Vår kund erbjuder en arbetsplats där de förvaltar en bred teknisk plattform där du kommer att lära dig mycket. I uppdraget finns det stora möjligheter till utveckling, både tekniskt och om branschen där kunden verkar. Det är en inspirerande arbetsplats där energi, kundservice och trivsel är i fokus.
I rollen som Supporttekniker får du vara med i alla steg gällande införande, utveckling och förvaltning av kundens system och tjänster. Vi söker dig som är serviceinriktad och alltid har kunden i fokus. Som person är du snabblärd och har lätt för att sätta dig in i nya verktyg och system. Du är ansvarsfull, lösningsfokuserad och målinriktad. Du kommer att arbeta med att ta emot, registrera, kategorisera och prioritera ärenden från kunder och interna användare. Ärendena hanteras via telefon, portal och mail
- Du kommer att lösa ärenden som anmäls effektivt med stort fokus på kundservice
- Hantera beställningar av tex behörigheter och konton
- Koordinera och kommunicera lösningar som tas fram i samarbete med kundens system- och tekniskt ansvariga både internt och från leverantörer
- Kontinuerligt bidra till att förbättra det dagliga och långsiktiga arbetet samt ta ansvar för sin egen utveckling
- Bidra med din kompetens till teamet
- Samarbeta med kunder och leverantörer
Kvalifikationer:
- Erfarenhet av support, alternativt relevant utbildning.
- Eftergymnasial utbildning med inriktning IT eller motsvarande
- Van att arbeta strukturerat i ärendesystem
- Meriterande om du arbetat i Citrix, Google Suite, AD
- Meriterande om du har erfarenhet att arbeta process- eller ramverksorienterat (tex ITIL/Lean/Devops)
- Du har goda kunskaper i tal och skrift i Svenska och Engelska. Det är meriterande om du behärskar Norska eller Finska.
- Svenskt medborgarskap är ett krav pga säkerhetsprövning. Säkerhetsprövningen innebär drogtest, registerkontroll och säkerhetsprövningssamtal.
Human IT
Human IT handlar om att göra saker lite annorlunda, att på riktigt sätta våra anställda i fokus. Vi växer tillsammans och värdesätter engagemang och ambition. För oss är det viktigt att du får chansen att vara med och påverka vägen framåt.
I utbyte erbjuder vi kompetens- och karriärutveckling genom varierande och utmanande uppdrag. Vi är inte branschinriktade och kan därför erbjuda en fantastisk variation bland uppdragen för dig som konsult. Självklart ser vi till att du får rätt utbildning och vi är väl medvetna om att det är det livslånga lärandet som bygger vår framgång.
Tillsammans skapar vi framtiden 🚀
- Tillsvidareanställning med fast månadslön
- Kollektivavtal
- Vi tillämpar sex månaders provanställning, inklusive friskvårdsbidrag
- Utvecklingsplan
- Hälsoförsäkring
- Rabatt på SATS
- Konsultstyrelse
- Förskottssemester
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid och när säkerhetskontroll är genomförd. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare.
Plats: Ringhals.
Ansökan: Vi rekryterar löpande. Så skicka in din ansökan redan idag!
Human IT arbetar tillsammans med Great Place To Work för att vi skall bli Sveriges bästa arbetsplats.
Och förresten:
Som en aktiv del i ett samhälle med kulturell och social mångfald är Human IT’s ambition att präglas av inkludering och bred representation, samt vara en arbetsplats med lika möjligheter för alla. Human IT anställer, bibehåller, befordrar och i övrigt behandlar alla medarbetare och kandidater efter erfarenhet, kvalifikationer och kompetens, oavsett kön, religion, ursprung, ålder, sexuell läggning, könsidentitet eller funktionsvariationer