1st Line Tekniker Service Desk

Arbetsbeskrivning

Som supporttekniker i Service Desk är en viktig del av den tjänst vi levererar till våra kunder. Vi ansvarar för att våra kunder får all den service och support de kan förväntas behöva i sitt arbete och ett IT-problem får aldrig stoppa upp det arbetet. Förbättra, testa, utvärdera och våga ändra hur vi gör saker är viktiga ingredienser i vår vision att leverera en Overkligt Bra kundupplevelse.

Arbetsuppgifterna är varierande och du kommer hjälpa till med både mjuk- och hårdvara samt få kontakt med användare med olika typer av applikation och IT-plattformar.

Gärna tidigare erfarenhet av Service Desk 1-2 år.
Gärna erfarenhet av ITIL
Körkort B

Vi söker dig som har ett stort intresse för IT.

Som konsult hos oss på JobMetz får du ett roligt och varierande arbete på några av Stockholms mest attraktiva företag. Som anställd hos JobMetz kan vi erbjuda dig intressanta uppdrag där du möjlighet att inte bara bredda din kompetens utan även skaffa dig mer djupgående kunskaper inom ett visst område. Vi kommer ge dig möjligheten till personlig utveckling samt ett rikt nätverk och roliga sociala aktiviteter.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KONTOR Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Bra lön erbjuds.
  • Publicerat: 13 december 2018

Postadress

Metallvägen 54
ROSERSBERG, 19572

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024