OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en social och kundorienterad medarbetare till 1st line teknisk support till vår kund i Stockholm.Supporten är till företagets kunder som består av internationella börser, samt banker och mäklare. Supporten rör allt från felsökande av nätverksuppkopplingar till funktionella problem med börshandelsapplikationer och det är viktigt att du är bra på att hantera människor och sätter kunden i främsta rummet.Företaget strävar efter en jämn könsfördelning och ser därför gärna kvinnliga sökanden!Din profil: - Du har en teknisk utbildning - Goda kunskaper i Unix och Windows.- Datakommunikation - Mycket bra engelska-kunskaper - Erfarenhet från kundservice eller support är ett stort plus - Meriterande med kunskaper i finska språket!Arbetet utförs i 2-skift, varannan vecka börjar du 06:30 och varannan vecka slutar du 22:00.Det viktigaste är att du är genuint intresserad av finansmarknaden samt är bra på att hantera olika slags människor och tekniska situationer som kan dyka upp.Du är en drivande person med verbal och social begåvning som gillar att lösa problem. Du kan vara nyutexaminerad - om du är rätt person med rätt inställning och rätt intresse samt en stor portion ambition!Ansök omgående då urval kommer att ske löpande.