OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och bygga Sveriges bästa servicedesk?
Nu söker vi dig med en god känsla för service tillsammans med ett brinnande intresse för IT.
Som supporttekniker hos oss får du arbeta i ett team av passionerade kollegor, i en växande och händelserik atmosfär när vi bygger en helt ny servicedesk. Genom arbetsglädje, gemenskap och utveckling levererar du service i toppklass med en känsla för kvalité. Fusion har 2 år i rad vunnit pris för Sveriges bästa servicedesk och tillsammans med dig vill vi göra det igen.
Du kommer få vara med från start i en ny servicedesk, där du i din roll är första kontakten gentemot slutanvändare och hjälper dem med deras IT problem. Dina primära arbetsuppgifter är att ge support via telefon och chatt.
Med ditt genuina intresse för människor och IT ser vi att du har lätt att förstå och prata med människor, alltid är redo att hjälpa där din kompentens behövs. Både gentemot användare och dina medarbetare.
Arbetsuppgifterna kan exempelvis innebära:
• Hjälpa slutanvändare med IT relaterade problem via telefon och chatt
• Felsökning av nätverk och skrivare
• Felsökning av mjuk och hårdvaruproblem
• Registera alla ärenden i ärendesystem enligt fastslagen rutin
• Skapa/ta bort användarkonton samt administerar behörigheter
Vi söker dig som har:
• Gymnasiekompetens, med fördel inom IT, eller tidigare erfarenhet från IT-support,
• Kreativitet och förmåga att förbättra, testa och utvärdera, samt lösa problem,
• Kunskap inom exempelvis Windows Server, Active Directory, Microsoft 365 samt nätverk och hårdvara,
• Förmåga att obehindrat kommunicera i tal och skrift på svenska och engelska
Övrig information
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Vi ser fram emot att träffa dig!
Sveriges bästa support med individen i fokus.
Vi på Fusion är ett ungt, Support-bolag som vann Sveriges bästa Service Desk 2019 och 2021.
På Fusion strävar vi efter att individen ska höja sin kompetens såväl för sin personliga utveckling som för bolaget.
Vi genomför regelbundet gemensamma aktiviteter där du som individ får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former.
Allt vi gör genomsyrar vår värdegrund:
Gemenskap – Ansvar – Agilt – Passion.