1st line/helpdesk till Duni i Malmö!

Arbetsbeskrivning

Duni är en ledande leverantör av attraktiva och funktionella produkter för dukning och take away.

Vårt mål är att skapa stämning vid alla tillfällen då mat och dryck serveras. Varumärket Duni säljs på över 40 marknader och är marknadsledande i Central- och Nordeuropa. Vi har ungefär 1 900 anställda i 17 länder. Vårt huvudkontor finns i Malmö och vi har tillverkningsenheter i Sverige, Tyskland och Polen. Företaget är noterat på NASDAQ OMX Stockholm. För mer information se www.duni.com

Vi söker en medarbetare till vår IT Helpdesk / Första linje support. Vill du arbeta i en internationell organisation? Har du vad vi söker? Läs annonsen och ansök redan idag!



Din framtida roll

Denna heltidstjänst innebär arbete med "första linje" IT support till vår organisation med internationella användare.



Huvudsakliga arbetsuppgifter är att registrera nya ärenden, göra uppföljning och ge support på våra viktigaste applikationer så som ERP (SAP R/3), MS Windows, MS Office. Även övervakning av de dagliga IT flödena och monitorering av EDI dokument samt kontroll av våra kärnapplikationer ingår i uppgifterna.



Du kommer agera som kontaktperson mellan våra användare och 2:a och 3:e linje support. Rollen är mer fokuserad på support av mjukvara baserade system så som ERP & koncern gemensamma applikationer än teknik relaterade problem, ex som PC reparationer.



Vad söker vi?

Vi söker dig som har erfarenhet av Helpdesk och support jobb. Du ska ha goda kunskaper i MS Windows, MS Office etc. Du har minst utbildning på gymnasienivå och 2-3 års erfarenhet av applikationsupport. Du behärskar engelska flytande i både tal och skrift. Kunskap av fler språk ser vi som meriterande. Har du tidigare erfarenhet av att supportera i ett ERP system (speciellt SAP R/3) ser vi det som särskilt meriterande.



Vem söker vi?

Vi söker dig som tycker om att arbeta med support och problemlösning. Du är en serviceminded person som är hjälpsam i din natur. Att arbeta på ett analytsikt sätt och att ha en god förståelse för affärsflöden i en större verksamhet kännetecknar dig som medarbetare. Du trivs med att arbeta självständigt och i grupp och nya arbetsuppgifter och applikationer ser du som utmaningar! I din framtida roll kommer du ha olika typer av kontaktytor internt och eftersom du verkar i en internationell miljö är det mycket viktigt att du har starka kommunikativa färdigheter.



Ansökan

I denna rekrytering samarbetar Duni AB med Dfind IT. Välkommen med din ansökan genom att trycka på knappen Ansök nu nedan på denna sidan. Vi jobbar med löpande urval så ansök gärna så snart som möjligt. Vid frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Nermin Biscevic på 0733-434 194 eller på nermin.biscevic@dfind.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DFIND AB -
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 6 september 2013

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

IT-supporttekniker till Digital arbetsplats och IT-stödsenheten

IT-supporttekniker till Digital arbetsplats och IT-stödsenheten

26 november 2024