OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Så vem är du?
Den frågan är inte helt lätt att besvara, men vi har våra aningar… Vi tror att du som ska klara av rollen som Account Manager / Säljare / Utesäljare / Fältsäljare hos oss besitter följande grundkvaliteter:
Är kreativ
Är öppen för utveckling
Är målinriktad och envis
Tar egna initiativ
Trivs att jobba i ett högt tempo
Är prestigelös
Vi söker inte dig med flest meriter eller längst CV. Men vi tror att du har någon typ av erfarenhet av B2B eller annan typ av försäljning. Framför allt tror vi att du har ett gott sinne för affärer. Vi säker säljare i Kalmar!
Så hur ser din vardag ut hos oss?
Att du får en vardag är kanske att ta i, för här är ingen annan dag sig lik. Du får fria händer att forma dina dagar som du vill att dem ska se ut. Du bokar möten, genomför möten eller tar fram idéer på egen hand, tillsammans med kollegor eller med närmsta chef. Det gemensamma målet är att hitta nya spännande kunder till byrån och knyta dem affärer som gynnar oss och våra kunder.
I din portfölj har du bland annat hemsidor, placeringar på Google ( SEO, Sökmotoroptimering, Google Ads ) att sälja till små och medelstora företag som har behov av att synas på Google / Internet.
Vad erbjuder vi dig?
Utöver en generös fast lön så har du även möjligheter till provision och bonusar.
Dessutom erbjuder vi dig:
Bil från dag ett
Personlig- och yrkesmässig utveckling
Dator, mobil och de verktygen som krävs för tjänsten
Motiverande prestationsbaserade tävlingar
Möjlighet att växa inom bolaget då vi expanderar i rask takt
Utlandsresor, AW och aktiviteter med företaget
Sveriges trevligaste kollegor
Hur söker du då tjänsten?
Du söker tjänsten genom att sända oss CV, ett personligt brev där du beskriver vad som gör dig rätt för tjänsten och även en meritförteckning (körkort B är ett KRAV).
Har du frågor om tjänsten eller andra funderingar?
Kontaktar då Bezz Ahmadi bezz@mediahjalpen.com