OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en framåt person som behärskar flera nordiska språk i såväl tal som skrift och vill jobba i kundtjänst? Då kan det här vara jobbet för dig.
Som medarbetare i vår kundtjänst ska du hantera inkommande kundservicesamtal från våra nordiska kunder. Du behöver kunna prata och förstå Dk/N/Fin resp. svenska obehindrat. Kan du även exempelvis tyska/spanska/franska är det meriterande, att du behärskar engelska förutsätter vi. De ärenden som vi hanterar i vår kundtjänstenhet består bl.a. av fakturafrågor, pris- och avtalsfrågor, beställningar, registreringar, supportfrågor, reklamationer samt kopplingssamtal. Då flera av våra kunder finns inom energisektorn är erfarenhet från denna bransch meriterande.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare.
Vi vill att du har minst gymnasiekompetens och bred erfarenhet från olika IT-system, då vi arbetar i våra uppdragsgivares system.
Du bör dessutom vara utåtriktad, positiv, uthållig, stresstålig och tycka om att prata och argumentera med människor i telefon.
Inco Marketing är ett kundkontaktcenter, som startade 1981 och vi har följaktligen stor och lång erfarenhet av många olika branscher. Vi avlastar våra uppdragsgivare och fungerar som deras externa resurs för lösningar gällande både kundservice och telemarketing.
Anställningarna startar i början av augusti med produktutbildning och inleds med en visstidsanställning som kan leda till en tillsvidareanställning.
Låter detta intressant så skicka en ansökan till ingela.nilsson-olsson@inco.se. För mer information går det bra att ringa Ingela Nilsson på 031-743 90 01 eller Anders Olsson 031-743 90 02.
Kontaktpersoner på detta företaget
Projektledare Inga-Lill von Wolcker
031-743 90 03
Projektledare Inga-Lill von Wolcker
031-743 90 03
VD Ingela Nilsson Olsson
031-7439001
Marknads och fsg chef Anders Olsson
0317439000
0705131811