2 Kundtjänstmedarbetare till Fastighets AB Förvaltaren

2 Kundtjänstmedarbetare till Fastighets AB Förvaltaren

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Arena Personal söker nu två medarbetare som vill arbeta med service/reception och kundtjänst hos Fastighets AB Förvaltaren i Sundbyberg

Vi söker dig som är kommunikativ, självgående och har en stark samarbetsförmåga.

Detta är en inhyrning via Arena Personal AB där du arbetar hos Fastighets AB Förvaltaren på deras huvudkontor i Hallonbergen.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider på vardagar, och beräknas starta omgående och pågå tom augusti med möjlighet till förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Bemanna telefonväxeln
• Ta emot och registrera felanmälan, via webb, telefon och mail
• Ta emot och registrera synpunkter, via webb, telefon och mail
• Bemanna kundtjänst/reception
• Svara på enklare frågor inom bolagets olika arbetsområden
• Uthyrning av förråd och P-plats, annonsera, skriva avtal samt uppsägning
• Svara på frågor angående bostadskön och köregler
• Övriga förekommande kundtjänstuppgifter
• Hantera enklare tillvalsbeställningar och frågor
• Hantera och administrera nyckelutlåning till entreprenörer



Din profil
Du har erfarenhet från relationsskapande arbete med mycket kundkontakt.

Goda datorkunskaper, med fördel från fastighetsrelaterade system och i Officepaketet.

Vidare är det starkt meriterande om du har erfarenhet av fastighetsrelaterad verksamhet.

Ett krav är att du har god förståelse i svenska språket i tal och skrift och du behärskar även engelska på en bra nivå.

För att passa in i verksamheten bör du som person vara serviceinriktad, initiativrik och engagerad.
Du är självständig i ditt arbete och har en god samarbetsförmåga där du har en förmåga att arbeta strukturerat och kan prioritera i de ärenden som kommer in.

Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Vi erbjuder
Arena Personal erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chansen att utvecklas genom varierande uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som konsult har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du kan knyta viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp i din fortsatta karriär.

Ansökan
Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. För mer frågor kontakta ansvarig rekryterare Andreas Rudberg, andreas.rudberg@arenapersonal.com. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 april 2020
  • Ansök senast: 17 april 2020

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


26 november 2024