OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med drygt 5500 anställda är kommunen en av Södertäljes största arbetsgivare. Här får du arbeta med det människor värderar högst i livet. Det kräver hög kompetens och stort engagemang. Därför satsar vi på personalens kompetensutveckling, personligt inflytande över arbetstiden och arbetets utformning, på friskvård och mångfald. Vill du arbeta med och för människor är du välkommen till oss! ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER Social- och arbetsmarknadskontoret Verksamheter för personer med funktionshinder söker 2 Resultatenhetschefer - Personlig assistans Verksamheterna för funktionshindrade har uppdraget att erbjuda människor med funktionshinder stöd och service i deras livssituation. Vi står under ständig utveckling för att möta upp de behov som finns. I dagsläget behöver vi komplettera vår organisation med två resultatenhetschefer för personlig assistans. Uppdraget: Du kommer att ansvara för personal, budget, arbetsmiljöfrågor och verksamhetsutveckling. KVALIFIKATIONER Sociala omsorgsprogrammet eller likvärdig högskoleutbildning. Tidigare erfarenhet av ledarskap är meriterande. Erfarenhet och kunskaper om personer som faller under LSS och SoL är önskvärt. Till denna befattning söker vi en person som har förmåga och erfarenhet av att engagera och skapa delaktighet bland medarbetarna för att nå goda kvalitetsresultat för brukaren. Du behöver kunna möta människor i din omgivning på ett bra och processinriktat sätt. Dessutom bör ditt ledarskap präglas av simultanförmåga och vara innovativt till karaktären. Vi erbjuder dig ett variationsrikt och intressant uppdrag med gott kollegialt samarbete och möjligheter till kompetensutveckling genom Södertälje Kommuns ledarskapsutbildning.