OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som telefonist arbetar du hos något av våra kundföretag i deras växel. Som telefonist hjälper du kundföretaget när de behöver vikarie för en längre period eller vid tillfällig avlastning i samband med t ex sjukdom, barnledighet eller semester. Arbetsuppgifter: Besvara och förmedla externa och interna anrop på ett professionell och effektivt sätt * Vidarekopplar anknytningar * Sätter folk på kö vid upptaget samt håller ordning på kön * Sätter hänvisningar * Hjälper till med konferenssamtal/Utlandssamtal/andra specialsamtal * Kan ringa igenom till personer som är hänvisade vid nödsituationer * Leta efter alternativa personer genom sökord/avdelning/byggnad * Del i företagets informationshantering vid krishantering * Hitta alternativa sökningar för kundens behov * Arbeta med korta svarstider/svara snabbt på ett korrekt och vänligt sätt * Ta emot och vidarebefordra meddelande från kunden Krav: Hantering/Kunskap om MD 110 telefonväxel * Kunna hantera Vision 80/20 * Serviceminded * Engelska, Norska och Svenska i tal. * Vårdat språk * Simultankapacitet * PC-vana * Noggrann * Kunna läsa och förstå/följa rutiner Vi tror att du: Är en kille / tjej, lägst 20 år. Har lätt att samarbeta i en grupp Är teknisk, positiv, utåt riktad, viljestark samt noggrann Är ambitiös och har framåt anda samt utpräglad servicekänsla Är laglydig (förekommer ej i straffregister) Har god hälsa samt är drogfri Har en ordnad ekonomi (inga betalningsanmärkningar)
Kontaktpersoner på detta företaget
Christofer Hansson Pelkonen
+46 010 - 470 1722
Planeringen Värmland
+46 10 470 10 47
Annika Liljedahl
+46 10 470 12 57
Lisa Svensson
+46 10 470 12 58
Annika Liljedahl
+46 10 470 12 57
Kent klintberg
+46 10 470 27 13
Tommy Gard
+46 10-470 18 60
Daniel Sedighha
+46 10 470 27 21
Anders Rudolf
+46 10 470 27 15
Leif Staflin
+46 10 470 19 03