OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Solna men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Höör, Linköping, Kinna, Uddevalla, Karlstad och Visby.
Vi söker nu dig som vill arbeta som personlig assistent hos en man i Sollebrunn.
Att arbeta som personlig assistent är ett givande och roligt arbete som kräver ansvar, samarbete och tålamod. Att kunna arbeta utifrån kundens behov och vara deras förlängda armar och ben.
- Tidigare erfarenhet från vård- eller omsorg är meriterande, likaså erfarenhet från demens och dysfagi är meriterande
- Körkort B
- Mycket goda kunskaper i svenska språket, då kommunikationen är det absolut viktigast.
Anställningsform:
- Timanställning/Vikariat
- Lön Timlön, individuell lönesättning
- Arbetstid: Dag/kväll/natt med jour/väntetid
I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd.
Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74