22813

Arbetsbeskrivning

Mina behov ser lite annorlunda ut på jobbet jämfört med fritiden. Vid pass förlagda utanför arbetet vill jag att du ska kunna laga mat, tvätta, städa och genomföra veckohandling. På min fritid tränar och simmar jag.

 

Mina behov när jag arbetar på myndighet påminner mycket om en sekretetartjänst där du hjälper till att planera och organisera min vardag då jag har svårt för detta. I arbetet behöver du ha goda språkliga kunskaper, vara organiserad och strukturerad. Exempel på uppgifter kan vara:

 

 -Lägga in nya dokument i program

-Korrekturläsa dokument samt läsa upp dem -högt för mig.

-Uppdatera och ändra status på ärenden, 

-Ta anteckningar på möten vilket kräver att du är uppmärksam och noggrann

-Lägga in möten i min kalender

-Arkivera dokument

 

Viss logistik krävs i uppdraget då du kommer behöva transportera mig till olika platser

tillsammans med rätt materiel. Jag hittar nämligen inte pga spatiala svårigheter och behöver även hjälp med planering. 

 

Ett stort plus ifall du som söker är fysiskt stark, har körkort och passar både för dagar på kontoret och pass när jag inte jobbar.

 

 

 

 Tjänstgöringsgrad: helgpass + vikarie 


I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd.
Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Särnmark Assistans AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 november 2022
  • Ansök senast: 29 december 2022

Besöksadress

Solna
None

Postadress

Smidesvägen 7, 3tr
Solna, 17141

Liknande jobb