OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
IT-Resurs AB är ett av Sveriges ledande privatägda bemanningsföretag i IT-branschen.Vi arbetar med uthyrning av IT-konsulter, rekrytering av IT-personal, förmedling och ansvar för IT-specialister samt personalomställningsprojekt.Företaget omsätter ca 200 MSEK och har drygt 300 anställda medarbetare runt om i landet.IT-Resurs AB ingår i Resurs-gruppen, en av Sveriges snabbast växande bemanningskoncerner, tillsammans med Resurs Bemanning AB och Resurs Care AB.Läs mer om oss på www.itresurs.se. vi söker en erfaren helpdesktekniker som vill anta utmaningen att arbeta i andra linjens support.Du kommer att vara anställd av IT-Resurs och arbeta som konsult på ett välkänt IT-företag med lokaler i Bromma.Dina arbetsuppgifter: Du kommer att ingå i ett team som skall lösa svårare problem och incidenter samt informera den övriga supportorganisationen om lösningar, uppdateringar och nya rutiner.På sikt kommer du att få ta ett större ansvar för virusskydd och andra säkerhetsåtgärder.Vi söker dig som har minst två års erfarenhet av att arbeta i en företagshelpdesk, goda kunskaper i Windows / Active Directory, och som har arbetat i ARS Remedy.Du kommer att publicera teknisk information -på engelska- på ett intranät så goda kunskaper i engelska är ett krav.Urvalet kommer att ske löpande varför vi ser fram emot din ansökan snarast möjligt!