OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi på Experis dig som vill ta dig an ett uppdrag hos en av våra kunder i data, IT och telekommunikation. Fördelen med att vara anställd hos oss är att du får trygghet och stabilitet samtidigt som dina arbetsdagar blir väldigt omväxlande. Välkommen med din ansökan!
Det här är ett konsultuppdrag som varar sex månader. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos vår uppdragsgivare.
Arbetsuppgifter
Som Second line helpdesk kommer du att arbeta på ett spännande och väletablerat företag i Höganäs som är verksamt inom data, IT och telekommunikation. I rollen kommer du framför allt att arbeta med teknisk service och problemlösning mot företagskunder, ge teknisk support över mejl och telefon och lösa olika typer av tekniska ärenden över telefon. Utöver det kommer du att lotsa användare fram till möjliga lösningar på tekniskt relaterade problem och lösa inkommande ärenden via ärendehanteringssystemet. Att arbeta som konsult via Experis innebär både spännande och lärorika arbetsdagar, och vi lägger stor vikt vid att alla konsulter blir en del av företaget från dag ett.
Är du rätt person för jobbet?
Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med second line support. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av teknisk support och HP och Windows.
Vi ser det som meriterande om du
* har arbetat som supporttekniker
* har mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift
* har B-körkort.
Erbjudande
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.
Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.
Vi strävar efter att våra anställda ska spegla den mångfald som finns i befolkningen och vi välkomnar sökanden med alla bakgrunder och ursprung!
Sök tjänsten idag!
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Experis men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Felicia Ahlin via e-post: felicia.ahlin@se.experis.com.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Experis
Experis är världsledande inom IT-kompetens, projektlösningar och managed services. I takt med att behovet av IT-kompetens ökar, bistår vi våra kunder att utveckla sin IT-infrastruktur, applikationer, molntjänster och cybersäkerhet. Genom Experis Academy utbildar vi människor både i relevanta tekniska färdigheter och övriga avgörande "mjuka" förmågor. Vi får såväl talanger som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns över hela Sverige och är tilsammans med Manpower, Jefferson Wells och Talent Solutions en del av ManpowerGroup-koncernen. Läs mer på: www.experis.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Carina Berg
Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson
Fredrik Wernqvist
AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr
Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke
Linda Holmberg
Kholod Hindi