OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen att söka tjänsten vid vår rekryteringsträff!
NÄR: torsdagen den 4:e mars kl 13.30-14.15 (drop-in)
VAR: Arbetsförmedlingen Stockholm City, Tunnelgatan 3, Stockholm (T-bana: Hötorget).
Tag med dig flera exemplar av dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare jobbintervju med arbetsgivaren. Beroende på hur många som kommer för att söka jobbet får du vara beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
För kunds räkning söker vi nu ett flertal medarbetare till en 2nd line-helpdesk med telekominriktning.
Arbetsuppgifter
Som 2nd line kommer du framför allt ha kontakt med kollegor on-site men även med kund vilket ställer höga krav på din förmåga att kommunicera på ett professionellt och servicemedvetet sätt.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat att.
. Felsöka, kontrollera och återrapportera inkomna ärenden
. Återkoppla ärendens status och utveckling till kund
. Lotsa kollegor på 1st line eller on-site genom felsökningsprocesser
. Identifiera utvecklingsområden i verksamheten
Utbildning/Erfarenhet
Arbetet ställer höga krav på förmåga till analys och att snabbt kunna sätta sig in i tekniska komplexa problem. Du är också pedagogisk, fokuserad på det du gör, flexibel och kan göra avvägningen mellan kostnad och tidsåtgång.
Vi tror att du har.
. Tekniskt gymnasium eller motsvarande, eventuellt även eftergymnasial utbildning
. Erfarenhet av arbete i help-desk eller annat kundnära arbete
. God kunskap om telefoni, nätverk och/eller IT
. Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
Kontaktpersoner på detta företaget
Rebecka Ekberg
Johanna di Sivo
Johan Rundqvist
Tobias Munoz
Maria Thunholm Reinhold
Robert Gadomski
Johan Rundqvist
Tobias Munoz
Anna Höggren
Maria Thunholm Reinhold