OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en 2nd line IT support till vår globala kund i Göteborg! Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start så fort som möjligt och sträcker sig i 6 månader med möjlighet till anställning hos kund.
Sök rollen redan idag då intervjuer sker löpande!
Om tjänsten
Tjänsten är en traditionell 2nd line IT-support ut mot kund. Du kommer att jobba i ett ärendehanteringssystem där du stöttar och hantera ärenden som kommer in från 1st line support. Du kommer även arbeta med viss intern IT så som deployment. Du arbetar i ett härligt gäng på 3 personer.
Tjänsten är på heltid och du arbetar kontorstider med möjlighet till flex.
Vem är du?
För att lyckas i denna roll ser vi att du tidigare har erfarenhet inom 1st eller 2nd line support. Din personlighet, vilja att utvecklas och ditt starka IT-intresse är något som vi värderar högt. Du är kommunikativ, noggrann och gillar strukturerad problemlösning
Du har god kunskap inom;
Active Directory
Azure
SharePoint
Office365
Teams
DHCP
DNS
Tcp/Ip
Windows Client
Windows Server
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.