2nd line-support till kund - start omgående!

Arbetsbeskrivning

Stockholm

Perido söker efter en person som vill jobba på vår kunds 2nd line support med placering i Södertälje. Uppdraget drar igång omgående och vi behöver därför få in din ansökan idag (onsdag 27/8) eller absolut senast imorgon.

I denna variationsrika tjänst kommer du att jobba med incidenthantering och problemlösning, eskalering av ärenden till utvecklingsteam och 3rd line, drift, schemalägga övervakningsärenden och ge förslag på förbättringsåtgärder i det dagliga supportflödet. Här kommer din förmåga att kommunicera med utvecklare såväl som användare att ställas på prov då du i mångt och mycket fungerar som länk mellan de två delarna. Eftersom du kommer diskutera ärenden på svenska såväl som på engelska är det viktigt att du är flytande i båda språken.

Självklart är du en person med ett stort intresse för teknik och problemlösning. Det är dessutom viktigt att du har lätt för att samarbeta och bidra till ett positivt klimat, samt har en god pedagogisk förmåga. Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil
-Några års erfarenhet av liknande arbete/uppdrag
-Goda kunskaper i Exchange/Lync 2013
-Goda kunskaper i WTS/Citrix
-Du uttrycker dig flytande på svenska såväl som på engelska

Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde snarast möjligt.

Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 10684DB i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer
10684DB

Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 27 augusti 2014

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


Software Support

Software Support

6 november 2024

Relationsskapande it-tekniker

6 november 2024

6 november 2024