OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Prodoc har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Prodoc en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företaget:
Prodoc erbjuder kontorsnära IT-tjänster inom affärsområdena: Print & Workflow, Collaboration och Operations. Tjänsterna är digitaliserade och användarvänliga för att användarna ska kunna fokusera på sin kärnverksamhet. Prodocs vision är att skapa arbetsglädje genom att säkerhetsställa en problemfri vardag för sina kunder och användare. Prodocs värdeord är; Långsiktighet. Engagemang. Kompetens/Kundfokus. Prodoc ingår i koncernen Trexium Group där systerbolagen Modern IT Partner och Reachtech ingår. Trexium Group har totalt 120 medarbetare och Prodoc består idag av 60 medarbetare med kontor i södra Stockholm.
Arbetsuppgifter:
I rollen som 2nd line support är du en del av Prodocs servicedesk som består av 1st, 2nd och 3rd line support. Servicedesken tar emot Prodocs kunders incidenter med mjukvara eller hårdvara som eskaleras till rätt instans. Du hanterar ärenden inom Print samt Collaboration och under ärendet har du kontaktat med- och rapporter till kunden. Vidare har du kontakt med Prodocs servicetekniker och montörer vid ärenden som hanteras hos kund. Som 2nd line support tar du emot ärenden som eskaleras från 1st line support via telefon, mejl, Teams och ärendehanteringssystemet Cronos.
• Samarbeta med 1st- och 3rd line samt Prodocs tekniker
• Ta emot och hantera ärenden inom Print och Collaboration
• Ha kontakt med och uppdatera kunder
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare arbetslivserfarenhet som fälttekniker, installatör eller linkande roll inom Print och/eller Collaborations
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
För att vara framgångsrik i rollen som 2nd line support ser vi att du är en lösningsorienterad person som har förmåga att driva dina ärenden och arbetsuppgift framåt självgående. Du tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och arbetar noggrant och strukturerat. Vidare trivs du med många kontaktytor och i samarbete med andra. Du har en god kommunikativ förmåga och är inte rädd för att initiera samtal. Avslutningsvis är du serviceinriktad och strävar efter att hålla kunden uppdaterad samt ge förstklassig service.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Hägersten
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund