2nd Line Support till väletablerat bolag i Göteborg!

2nd Line Support till väletablerat bolag i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av 2nd Line Support? Känner du dig även redo att på riktigt axla en mer tekniskt tung roll inom Identity Access? Då kan den här rollen vara något för dig! Välkommen in med din ansökan!




OM TJÄNSTEN:

Friday söker nu för kunds räkning en 2nd Line Support-tekniker med målet att rollen på sikt kommer att övergå i en roll som Junior Identity Specialist. I rollen som 2nd Line Support ges du möjlighet att hantera accesser, utföra prestandaanalyser och återkoppla i dina ärenden. Du kommer även att arbeta med uppdateringar i Active Directory samt lösningar för remote access.

Då rollen erbjuder goda utvecklingsmöjligheter kommer du även att få stöttning av mer seniora kollegor samt löpande utbildningar inom relevanta system och processer. På sikt finns möjlighet att axla rollen som Junior Identity Specialist, där du ges chans att stötta implementeringen av digitala identiteter, multifaktorautentisering (t.ex. tvåfaktorsautentisering) samt bygga upp strukturer för identitetshantering inom organisationen.

VI SÖKER DIG SOM:
Har en avklarad utbildning inom Data/IT.
Har 1-3 års arbetslivserfarenhet av 2nd line support.
Har erfarenhet av Active Directory och Microsoft Entra ID.
Talar och skriver flytande på svenska och engelska, detta då båda språken används i det dagliga arbetet.


Det är meriterande men inget krav om du:

Har arbetslivserfarenhet som Identity Specialist.
Har arbetslivserfarenhet inom Identity Access Management.


Utöver det kommer stor vikt att läggas vid personlig lämplighet där vi ser att du som söker är nyfiken och driven. Vidare tror vi att du är en självgående person som vågar ta ansvar och axlar ansvar för att ständigt utvecklas i ditt arbete. För att lyckas i rollen tror vi också att du är noggrann, kommunikativ och värdesätter ett team där man stöttar och guidar varandra för att säkerställa kvalité och effektivitet.

OM ANSTÄLLNINGEN:

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du till en början kommer att vara anställd av Friday med ambitionen att efter cirka 6 månader bli direktanställd av kundföretaget.

OM KUNDFÖRETAGET:

Vår kund är en väletablerat aktör med ca 4400 medarbetare verksamma inom miljö, resurshantering och återvinning. Det är ett bolag som värnar om att utveckla sina medarbetare och processer genom ett ständigt fokus på innovation och samarbete med målet om att det ska gynna såväl den enskilde medarbetaren, som kunderna och miljön i stort. Vår kund strävar att möta framtidens utmaningar med nya hållbara lösningar.

ÖVRIG INFORMATION:
Omfattning: Heltid.
Start: Enligt överenskommelse.
Placering: Göteborg.
Kontaktperson: Gustav Widman.
Lön: Fast månadslön.


Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi tillämpar löpande urval av kandidater och att annonsen kan komma att stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals - och intervjufasen.

OM FRIDAY:

Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter.

Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag! Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. 

Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Friday
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 november 2024
  • Ansök senast: 20 januari 2025

Liknande jobb


Service desk support

Service desk support

20 november 2024

Supporttekniker - 1st line

20 november 2024

20 november 2024