2nd line supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Vi söker efter fler 2nd line supporttekniker som vill bli en del av Wise IT! Är du redo för nästa steg i karriären?

Din vardag

Som 2nd line supporttekniker kommer du hantera ärenden som har eskalerats via 1st line och som är av mer kvalificerad karaktär. Den största delen av ditt arbete kommer ägnas åt djupgående felsökningar. Du kan även komma att lösa ärenden av 3rd line-karaktär samt stötta övriga agenter i sitt arbete. Dina arbetsuppgifter kommer innefatta teknisk support och felsökning av kundspecifika applikationer samt standardapplikationer i Windowsmiljö som bland annat Microsoft Office 365. Utöver det kommer du arbeta med bland annat kontohantering i Active Directory samt övervakning och felsökning av nätverk och skrivare.

Du kommer vara anställd av oss på Wise IT i en tillsvidareanställning och arbeta hos en av våra kunder i Stockholm. Vi matchar uppdrag utifrån din individuella bakgrund och med hänsyn till just dina karriärsmål, drömmar och ambitioner.

Vem är du?

Vi tror att du är en envis problemlösare som gillar djupa felsökningar och trivs som bäst när du får hjälpa användare ur deras IT-relaterade trubbel. Du har kanske redan erfarenhet av en liknande roll, eller så har du arbetat med IT-support i 1st line tidigare och är redo för nästa steg i karriären!?

Ansökan

Har du frågor eller funderingar får du gärna höra av dig till Michaela Pettersson (michaela.pettersson@wiseit.se). Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail då vi värnar om din personliga integritet. Du kan läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR i Wise Group-koncernens policy för behandling av personuppgifter.

Välkommen med din ansökan!

Känns rollen inte 100% rätt? Sök ändå via vår spontanansökan!


Passar vi dig?

Wise IT arbetar med kompetensförsörjning inom IT. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. På Wise IT är vi ett härligt gäng superhjältar som tillsammans hjälper människor och företag att nå sina drömmar. Vi tror på människan i en framtida teknikutveckling och brinner för att bygga relationer, inkludera fler i IT-branschen och naturligtvis matcha rätt kompetens till rätt uppdrag. Hos oss är människan i fokus och vi tror att alla sitter på superkrafter som i rätt situation kan göra stordåd. Vi vill vara en självklar go-to career partner oavsett om kandidaten söker jobb i dagsläget eller inte. Vill du vara med på vår resa?

Läs mer om oss, vår kultur och våra värderingar på vår karriärsida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Alexander Tonelli
0702186226
Lilian Westin
073 521 65 16
Alexander Tonelli
0702-186226
Catharina Skoog

Julian Firpo
073-5216527
Lilian Westin

Cindy Kristensson
040-6601116
Josefin Roxvall
0735216577
Mathias Gyllander
0735216588
Jonas Larsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise IT AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 mars 2021
  • Ansök senast: 11 april 2021

Besöksadress

Kungsgatan 20, Göteborg
None

Postadress

Box 22109
Stockholm, 10422

Liknande jobb


24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024