OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en av hjältarna på Lime - som löser det ingen annan kan lösa, som hjälper kollegor och kunder i knipa? Är du trött på att ena dagen är den andra lik, utan möjlighet till utmaning och utveckling? Bra! Vi på Lime söker nu en mästerlig problemlösare till vår 2nd line support i Lund.
Vad kommer du att jobba med?
Du kommer att ingå i ett supportteam där vi är indelade i 1st line, 2nd line och 3rd line. Supportfrågorna är mycket varierande vilket är en tjusning med jobbet. 1st line tar alla inledande ärenden som kan komma att skickas vidare till 2nd line eller 3rd line beroende på hur teknisk eller tidskrävande frågan är. Du kommer jobba med flertalet av våra mjukvaror med fokus på felsökning av mer avancerade problem, både client och server-side.
Du behöver kunna mycket om mycket och vara ett tekniskt stöd i alla dess former för både våra kunder och dina kollegor. Din roll är helt enkelt att vara hjälten!
Kvalifikationer
Vem är du?
Du är pragmatisk, snabblärd, vetgirig och gillar problemlösning i alla dess former. Du gillar att jobba kundnära och i många olika miljöer och är en lagspelare som är trevlig som tusan och har nära till skratt.
Om följande också passar in på dig kan detta vara en riktig handen-i-handsken-matchning:
Du har erfarenhet av Windows-miljöer samt teknisk felsökning, alternativt har du ett stort tekniskt intresse
Du älskar till synes omöjliga utmaningar och ser dem som en möjlighet till personlig utveckling
Du är service minded och har en känsla för kundvård
Du kan göra dig väl förstådd på svenska och engelska i både tal och skrift, kan du dessutom något annat nordiskt språk är det ett plus
Om tjänsten och Lime
Supportavdelningen är placerad på vårt goa huvudkontor i Lund och tillträde till tjänsten är enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt om du frågar oss.